bjerkis Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 problemet startet med at instrumentene kuttet og kom tilake når jeg kjørte. men nå når jeg kom hjem fra jobb i dubai så var det heldt dødt. etter ca 5 minutter så startet speedoen å virke, så nå har jeg bare fartsmåling.. lyset er også veldig dårlig, ser nesten ikke tripptelleren.. Noen som har noen ide hva som er feil ?
Fliid Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 hmm.. dårlig lys kan jo høres ut som redusert spenning. Det trekker emg da til dårlig kontakt i pluggene bak instrument f.eks.
Richard E34 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Sleit med det der i 4-5 mnd etter riggla på alt av ledninger og sikringer men endte med at jeg bytta hele panelet. Og ingen feil siden da
M_Pia Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Har samme problem med min E36. Tankmåler, termostat, fløyte og vindusviskere vil ikke funke !! Veldig irriterende.. Bilen skal inn på verksted om 1 uke eller noe.. De tror feilen ligger i ledningene til rattet.. Håper de finner ut av det
Reef89 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Skjekk om dynamoen leverer nok strøm, hadde samme problemet før da min dynamo var gåen. den ga forlite strøm.
bjerkis Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 takker foor tipsene får ta meg en tur ut i garasjen en dag når jeg får tid
bjerkis Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Tok en kjapp prat med onkelen min som er sjefsmekaniker på bmw gardemoen og da fikk jeg et tips som jeg måtte prøve. Det var å ta av plusspolen på batteriet og la det stå en stund for å resette systemet. og etter en stund koblet jeg på igjenn og da var alt i fulle orden
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Tok en kjapp prat med onkelen min som er sjefsmekaniker på bmw gardemoen og da fikk jeg et tips som jeg måtte prøve.Det var å ta av plusspolen på batteriet og la det stå en stund for å resette systemet. og etter en stund koblet jeg på igjenn og da var alt i fulle orden Tviler på han sjefsmekanikeren sa du skulle nappe av +... Han sa vel du skulle ta av batterikabler? Tidligere har jeg tipset om å ta ut sikring bla på E34 og E36 og det gjør samme nytten, med mye mindre arbeid.
bjerkis Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 sant så sant. men ble hvertfall bra og jeg er fornøyd
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Viktig dette, fordi hvis gutta begynner å nappe av + kabel risikerer de å svi elektronikk. Og det er han sjefsmekanikeren enig i.
bjerkis Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 ja det er sant det. var vell for å null stille alt tror jeg, men virket hvertfall. hadde ikke gjort det på noe nyere bil for å si det sånn.
Sir Hofstad Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Spør han om han vile tatt ut sikring for samme? Har dokumenter fra tyskland på dette...
vegarde Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Det å ta ut sikringen fungerte på min bil, Men instrumentene begynte å kødde igjen etter en måneds tid. Så måtte gjøre det samme om igjen. Skjønner ikke hvorfor den er sånn der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå