Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer kansje hvis jeg får tid.. meen er jo et godt stykke herfra da så.. tok meg 7 timer sist jeg kjørte opp dit.. men da regnet det så og si hele tia da..

• Svar 445
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fullt!? shit... hmmm... hvor skal jeg da sove... off! jaja...

Bilen er fin å sove i. Alt går med en pils eller ti innabords.

Skrevet
da var hotellet fult..

andre plasser ein kan sove?

fan ko kjipt da.. må ta å laga til ein sånn bankett på eit større hotell.. :)

Er flere steder man kan sove i nærheten.

Central er vel trolig det største hotellet der oppe, om jeg ikke husker feil.

Elverum:

Elverum Camping: http://www.elverumcamping.no/ Ligger 1 km sør for Elverum sentrum. Kjenner ikke til det mer enn at flere bruker å overnatte der pga av støy på Central.

I Våler:

Heia Hotell: http://www.heiahotell.no/ Nyopppusset hotell som har fått masse skryt, husa blant annet Porche Road Show som var på Vålerbanen i 14 dager, så standarden burde det ikke være noe å si på. Ligger noen hundre meter utenfor sentrum i Våler. Ca 4-5km sør for banen. Visstnok flere medlemmer som skal bo her har jeg hørt.

Støa Camping : http://www.finnskogen-turistforening.no ... /ov61.html Har hytter og litt diverse. Under 2 km nord for Vålerbanen! Bruker å være flere medlemmer der hvert år.

Det er drøyt 20 minutter kjøring fra Elverum til Våler. Kan være behjelpelig med å finne andre overnattingssteder om disse skulle være opptatt.

Ikke ta det så tungt om du ikke får plass på Central. Nå blir det smekkfullt, støy , fulle parkeringsplasser, nattklubb i underetasjen og sentrumsgata til nabo.

Dette er ikke kritikk, bare undring: Jeg hadde aldri parkert min hyperstrøkne og påkosta BMW utafor i gata der, utrolig at folk tørr å la bilene stå sånn. Det er nok av halvranglete folk med alle slags hensikter ute i de små timer. Jeg har sett flere tifeller av skadeverk opp gjennom årene. Det er noe jeg fortsatt undrer på, men det er jo ikke mine biler :) Får man ikke plass i den lille inngjerda flekken bak hotellet står man farlig utsatt, spør du meg.

Ellers håper jeg på et knallbra Vålertreff! Ekstremt mye (nybygde) råe doninger som har kommet på veien i år! :D

Skrevet
Haha. Det er KALDT på Våler i september :)

Mener det var 4° om morningen sist vi kom opp i 9-tiden.. eller var det året før? Kaldt iallfall. Men en god sovepose gjør mye. ;)

Skrevet

jeg klarer meg, men fruen er det værre med ;-)

Skrevet

jeg klarer meg, men fruen er det værre med ;-)

Tenkte du på å sove i bilen eller antall pils? :lol:

Skrevet

Dette er ikke kritikk, bare undring: Jeg hadde aldri parkert min hyperstrøkne og påkosta BMW utafor i gata der, utrolig at folk tørr å la bilene stå sånn. Det er nok av halvranglete folk med alle slags hensikter ute i de små timer. Jeg har sett flere tifeller av skadeverk opp gjennom årene. Det er noe jeg fortsatt undrer på, men det er jo ikke mine biler :) Får man ikke plass i den lille inngjerda flekken bak hotellet står man farlig utsatt, spør du meg.

Kommer vel noen tsjetsjenere dit i løpet av natta og banker opp bilene.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...