Vegard Selvaag Hansen Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Hvis en eller flere er litt for klåfingrete er ikke det rette stedet. Raskt 130-150 Bmw entusiaster på hotellet som reagerer hvis noe skulle skje med det kjæreste vi eier(bilen:-). Min oppfatning er at bilene er ganske trygge utenfor hotellet. Litt kult å fylle gatene med Bmw! Selvsagt skader kan skje overalt,vi får håpe så ikke skjer....
vetu03 Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Skriv meg på, jeg kommer:) Å ja, tror du har et seriøst problem hvis du begynner å kødde med en bil der på natta... Siste jeg ville gjort hvertfall.
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 program endret! førstesia oppdatert
Gunnar Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Ser i den første posten at jeg kommer. Det visste jeg ikke selv.
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 står kommer (kanskje) gjør det ikke det da sjef ?
316 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Er fult mulig å sovre på Rena også, dersom noen av dere ikke har fått ordnet plass. Rena er ca 1 time unna banen, vel og merke dersom du kjører i fartsgrensen.
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Er fult mulig å sovre på Rena også, dersom noen av dere ikke har fått ordnet plass. Rena er ca 1 time unna banen, vel og merke dersom du kjører i fartsgrensen. Og det gjør vi vel:) Har ikke ordnet meg plass enda, men hvor er det folk skal bo da utenom hoved hotellet som var fult?!
316 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Er fult mulig å sovre på Rena også, dersom noen av dere ikke har fått ordnet plass. Rena er ca 1 time unna banen, vel og merke dersom du kjører i fartsgrensen. Og det gjør vi vel:) Har ikke ordnet meg plass enda, men hvor er det folk skal bo da utenom hoved hotellet som var fult?! Rena er det nærmeste stedet hvor det er hotell så vidt jeg vet om. Kan hende det er hotell på Flisa, det er ca en halvtime unna bana. Er bare et hotell i Elverum, så er det campingplass med campinghytter der... I tillegg finner du Støa Camping like ved banen, men det er det nok fult tenker jeg. http://norlandia.no/osterdalen/ RENA Så slipper du at bilen din blir herpetisert på natterstid også.
oddis Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 *Host host*, det er både hotell og camping i Våler. Som sagt, har lagt ut info bare man blar litt tilbake i denne tråden.. Rena er jo seriøst langt unna bana, som om Elverum ikke er langt nok unna..
316 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 *Host host*, det er både hotell og camping i Våler. Som sagt, har lagt ut info bare man blar litt tilbake i denne tråden.. Rena er jo seriøst langt unna bana, som om Elverum ikke er langt nok unna.. Akkurat, leste ikke langt nok tilbake jeg... Trodde det var fult på Heia skjønner du.
336mik Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Skal man først ha hotel på rena,så er det faktisk like langt til hamar,og da har man en del mer hoteller å velge i. Nei,dere får campe med telt i hagan til oddis.
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 stemmer på overnattingsfest hos oddis
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 stemmer på overnattingsfest hos oddis Hehe, yes er med på den=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå