Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en eller flere er litt for klåfingrete er ikke det rette stedet.

Raskt 130-150 Bmw entusiaster på hotellet som reagerer hvis noe

skulle skje med det kjæreste vi eier(bilen:-).

Min oppfatning er at bilene er ganske trygge utenfor hotellet.

Litt kult å fylle gatene med Bmw!

Selvsagt skader kan skje overalt,vi får håpe så ikke skjer....

• Svar 445
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skriv meg på, jeg kommer:)

Å ja, tror du har et seriøst problem hvis du begynner å kødde med en bil der på natta... Siste jeg ville gjort hvertfall.

Skrevet

Er fult mulig å sovre på Rena også, dersom noen av dere ikke har fått ordnet plass. Rena er ca 1 time unna banen, vel og merke dersom du kjører i fartsgrensen.

Skrevet
Er fult mulig å sovre på Rena også, dersom noen av dere ikke har fått ordnet plass. Rena er ca 1 time unna banen, vel og merke dersom du kjører i fartsgrensen.

Og det gjør vi vel:)

Har ikke ordnet meg plass enda, men hvor er det folk skal bo da utenom hoved hotellet som var fult?!

Skrevet

Og det gjør vi vel:)

Har ikke ordnet meg plass enda, men hvor er det folk skal bo da utenom hoved hotellet som var fult?!

Rena er det nærmeste stedet hvor det er hotell så vidt jeg vet om. Kan hende det er hotell på Flisa, det er ca en halvtime unna bana. Er bare et hotell i Elverum, så er det campingplass med campinghytter der... I tillegg finner du Støa Camping like ved banen, men det er det nok fult tenker jeg.

http://norlandia.no/osterdalen/ RENA :) Så slipper du at bilen din blir herpetisert på natterstid også.

Skrevet

*Host host*, det er både hotell og camping i Våler. Som sagt, har lagt ut info bare man blar litt tilbake i denne tråden.. Rena er jo seriøst langt unna bana, som om Elverum ikke er langt nok unna.. :shock:

Skrevet
*Host host*, det er både hotell og camping i Våler. Som sagt, har lagt ut info bare man blar litt tilbake i denne tråden.. Rena er jo seriøst langt unna bana, som om Elverum ikke er langt nok unna.. :shock:

Akkurat, leste ikke langt nok tilbake jeg... Trodde det var fult på Heia skjønner du. :twisted:

Skrevet

Skal man først ha hotel på rena,så er det faktisk like langt til hamar,og da har man en del mer hoteller å velge i.

Nei,dere får campe med telt i hagan til oddis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...