Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, ta plassen min du, men jeg skal ha den tilbake ved neste annledning! ;)

Hehe, da skal du få kjempe! Pleier ikke gi meg så lett :lol: .

men jeg gjorde samme for noen år siden.. :oops:

Hvorfor slutta du?

• Svar 445
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Må du være medlem for å komme inn på bana eller? (Uten bil) Litt drøyt å betale 450 kroner ved inngangen da jeg ikke har BMW for øyeblikket en gang. :roll:

Fint om noen svarer meg FØR helga hvertfall! :lol:

Skrevet

hva slags hjem må ein ha?

eg har kun motorsykkel hjelm..

er di ekkle å kjøre med i bil?

bør eg handle ein halv hjelm eller noe?

link til ein billig hjelm:)

eit spm til. eg har hotell rom på central. må ein melda seg på banketten? eller kommer eg automatisk inn sia eg bor der?

Skrevet
hva slags hjem må ein ha?

eg har kun motorsykkel hjelm..

er di ekkle å kjøre med i bil?

bør eg handle ein halv hjelm eller noe?

link til ein billig hjelm:)

Alt av hjelm er OK, men har du f.eks. takluke kan det hende det er dårlig plass over knollen, så da kan det være greit å testsitte før du drar, for å finne ut om det går greit, eller om du må skaffe deg en lavere hjelm. Jeg er ikke høy, og sitter lavt, men har likevel hatt BMWer hvor jeg har subba taket med en høy motorsykkelhjelm. Må jo også innrømme at jeg mener det er bedre å henge og dingle i sikkerhetsbeltet om man triller rundt, enn at hodet/nakken/ryggsøylen skal ta hele støyten, så man burde egentlig fokusere på å ha så mye klaring som mulig over hodet (og hjelm på treffene der det er påbudt).

Skrevet

Alt av hjelm er OKquote]

Det er ikke det. Tommy Fjeld måtte bytte ut sin klassiske hjelm, da den ikke var godkjent for bruk på bane lenger, men tviler på at det er så mange andre som har en slik.. :lol:

Av nyere hjelmer så er det meste godtatt.

Skrevet
blir da altså våler på meg... men stiller med skitten bil, og stygg felglakk ettersom dekkfolkene ødela felgkanten... :evil:

både jeg og kjerringa tar med hjelm med god tro :-D

Skitten bil? :shock: Hva er det for noe? Vinner ikke noen pris med det vettu :? Tar jo ikke så lang tid å vask den vel? Hehe!!

har ikke tenkt å vinen noe som helst jeg... kan bruke bandasjen som svamp :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...