anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Ja.. Blir rart om det blir switcharoo. Skal få polert likevel jeg Ja dæven! Tror de fleste kommer til og bli nysgjerrige på den "nye" bilen som kjører rundt hjemme Sweet Får prøve så godt jeg kan jeg også, selv om jeg ikke har noen maskin og bruke men.. Hagenisse: Finnes vel mange av dere også så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Maskin? Ja har nå en jeg bruker til scratchX.. Men selve tech wax 2.0en legger jeg på fint bra nok for hånd.. Bare å claye først det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 wax 2.0 er jo enkel å jobbe med egentlig.. i hverfall i forold til andre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Ikke lenge til nå ! Ser jo ut til at det er stor interesse for dette treffet Meldte meg inn i BMW CCN nå. Kan noen i BMW CCN svare meg hvor lang tid det tar før giroen kommer? Må vel ta med kvittering fra nettbank da innmeldingen kommer så tett innpå treffet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Åja, trodde du brukte maskin til poleringa og jeg.. Men da skal jeg nok å det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Blir nok ett av de største treffa detta ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hagenisse: Finnes vel mange av dere også så Jeg tar jo igjen noen, så er nok ikke alene. Men selv de som kan kjøre er jo av innimellom, så like greit å være forbredt. Lusekjører man rundt banen går det som regel greit, men satser man litt får bilen kjapt en sahara-opplevelse gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hehe.. vet åssen det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hagenisse: Finnes vel mange av dere også så Jeg tar jo igjen noen, så er nok ikke alene. Men selv de som kan kjøre er jo av innimellom, så like greit å være forbredt. Lusekjører man rundt banen går det som regel greit, men satser man litt får bilen kjapt en sahara-opplevelse gitt.. Tenkte mest på det du skrev om møkkete bil jeg da men, at det er mange av dem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Aha. Ja jo, er det det på treff altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Tjah.. Ikke alle biler trenger være gullende rene.. Bane bilene trenger ikke være gullende rene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Ikke lenge til nå ! Ser jo ut til at det er stor interesse for dette treffet Meldte meg inn i BMW CCN nå. Kan noen i BMW CCN svare meg hvor lang tid det tar før giroen kommer? Må vel ta med kvittering fra nettbank da innmeldingen kommer så tett innpå treffet kanskje? Fikk beskjed om at de hadde med helt nye lister, så burde gå bra det! Men kan jo ha med for sikkerhetsskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Fikk beskjed om at de hadde med helt nye lister, så burde gå bra det! Men kan jo ha med for sikkerhetsskyld! Ja, like greit det ja tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 ja off! kos dere folkens! og masse bilder... spent på å se kjøringen til hagenisse hvis noen filmer :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Ja jeg også er F*** så spent på Hagenisse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå