boost Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 har 2 dobbelt rom til hotell cental ifra fredag til lørdag om noen trenger.. ring lr sms meg på 95813054 mvh Lennart
ViBe^ Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 OK! Kjører fra ålesund ca 11-1130, pit stop på åndalsnes rundt kl 1400. Passere da ca otta kl 1630-1700 kan evt nå meg på 90979016 Okå! Nummer notert
Ellingsen B. Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 er det noen fra sarp,fstad,halden som skal kjøre oppover tidlig? Tenkte å kjøre fra Grålum Esso kl 06..
Ellingsen B. Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Tikk tikk, tikk tikk trudde nesten det var min compact.. tror ikke været blir like bra i år nei, men fin temp for motorer
BreitBau Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 OBS Til alle dere som skal over golsfjellet i dag/natt.. Det er meldt regn i hele dag, og i natt faller tempraturen ned mot null og gir nullføre. Vær OBS på glatte partier så vi slipper uhell.. I tillegg vil jeg sterkt råde selv de med X5 å gjøre sakte på partiet mellom Fylkesgrensene, og til etter Hovda på golsfjellet (Strekning på ca 2 mil. Hovda inneholder ett hotell med elg på plenen, samvirkelag (disse to på venstre side) og deretter kirke(på høyre side). Dette er ett parti med STORE telehiver og selv med vanlige biler, er faren for at bunnpanna knuser meget meget stor.. Husk også at det er sau der. De fleste er vel hentet ned igjen nå, men det kan jo være noen igjen.. Bare en rask pekepinn til alle som skal over der..
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 nå er kamera pakket og ladet opp, minnekortet er rensket og plass til 900 bilder men her regner det men:
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 OBSTil alle dere som skal over golsfjellet i dag/natt.. Det er meldt regn i hele dag, og i natt faller tempraturen ned mot null og gir nullføre. Vær OBS på glatte partier så vi slipper uhell.. I tillegg vil jeg sterkt råde selv de med X5 å gjøre sakte på partiet mellom Fylkesgrensene, og til etter Hovda på golsfjellet (Strekning på ca 2 mil. Hovda inneholder ett hotell med elg på plenen, samvirkelag (disse to på venstre side) og deretter kirke(på høyre side). Dette er ett parti med STORE telehiver og selv med vanlige biler, er faren for at bunnpanna knuser meget meget stor.. Husk også at det er sau der. De fleste er vel hentet ned igjen nå, men det kan jo være noen igjen.. Bare en rask pekepinn til alle som skal over der.. godt jeg bare skal kjøre på Exx hehe...
Steffan C Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 men her regner det Tror det blir bra jeg...
Steffan C Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 steffan, se 3 poster opp Jepp, stemmer at det blir bra ja .
Glenno Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Tikk tikk, tikk tikk trudde nesten det var min compact.. tror ikke været blir like bra i år nei, men fin temp for motorer Bilde er vel tatt i 06. Var en en grønn 02 med motorsykkelmotor i bakrunn der også. Ikke samme temp som den gangen til helgen men skulle vel ikke regne. Regener det litt her da så spøker med pussen idag gitt, hmm.
Steffan C Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Regener det litt her da så spøker med pussen idag gitt, hmm. Neida, beg. pussen nå jeg .
///Mysild Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Regener det litt her da så spøker med pussen idag gitt, hmm. Neida, beg. pussen nå jeg . jeg også... vask og UQD, og skal kjøre til bamble i kveld i regnet, så vinninga går i spinninga? ja, tror det
BreitBau Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Er ikke noe vits å ha på UQD med mindre bilen får stå i 24 timer omtrent.. Den oppnår ikke full "hydrophobic" før etter 24 timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå