Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 445
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

OK!

Kjører fra ålesund ca 11-1130, pit stop på åndalsnes rundt kl 1400. Passere da ca otta kl 1630-1700

kan evt nå meg på 90979016

Okå! Nummer notert :)

Skrevet

OBS

Til alle dere som skal over golsfjellet i dag/natt.. Det er meldt regn i hele dag, og i natt faller tempraturen ned mot null og gir nullføre. Vær OBS på glatte partier så vi slipper uhell..

I tillegg vil jeg sterkt råde selv de med X5 å gjøre sakte på partiet mellom Fylkesgrensene, og til etter Hovda på golsfjellet (Strekning på ca 2 mil. Hovda inneholder ett hotell med elg på plenen, samvirkelag (disse to på venstre side) og deretter kirke(på høyre side). Dette er ett parti med STORE telehiver og selv med vanlige biler, er faren for at bunnpanna knuser meget meget stor..

Husk også at det er sau der. De fleste er vel hentet ned igjen nå, men det kan jo være noen igjen..

Bare en rask pekepinn til alle som skal over der..

Skrevet
OBS

Til alle dere som skal over golsfjellet i dag/natt.. Det er meldt regn i hele dag, og i natt faller tempraturen ned mot null og gir nullføre. Vær OBS på glatte partier så vi slipper uhell..

I tillegg vil jeg sterkt råde selv de med X5 å gjøre sakte på partiet mellom Fylkesgrensene, og til etter Hovda på golsfjellet (Strekning på ca 2 mil. Hovda inneholder ett hotell med elg på plenen, samvirkelag (disse to på venstre side) og deretter kirke(på høyre side). Dette er ett parti med STORE telehiver og selv med vanlige biler, er faren for at bunnpanna knuser meget meget stor..

Husk også at det er sau der. De fleste er vel hentet ned igjen nå, men det kan jo være noen igjen..

Bare en rask pekepinn til alle som skal over der..

godt jeg bare skal kjøre på Exx ;-) hehe...

Skrevet
Tikk tikk, tikk tikk :bmw:

fsaenzl3bf5olpkk2n66.jpg

trudde nesten det var min compact..:P

tror ikke været blir like bra i år nei, men fin temp for motorer :)

Bilde er vel tatt i 06. Var en en grønn 02 med motorsykkelmotor i bakrunn der også.

Ikke samme temp som den gangen til helgen men skulle vel ikke regne. Regener det litt her da så spøker med pussen idag gitt, hmm.

Skrevet
Regener det litt her da så spøker med pussen idag gitt, hmm.

Neida, beg. pussen nå jeg 8) .

jeg også... vask og UQD, og skal kjøre til bamble i kveld i regnet, så vinninga går i spinninga? ja, tror det :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...