estorilskreppa Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Jeg skal ned...rom på central er booket for flere uker siden gleeeeder meg
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 står kommer (kanskje) gjør det ikke det da sjef ? Du kan vel dele det opp i 2 kategorier? Jeg kommer HELT sikkert.
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Jeg reiser vel til Hamar tenker jeg.. okey... setter deg på kommer da
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Ja gjør det du... Skal prøve for å få det til.. Mulig jeg må kjøre til Hamar med 15" fordi det er så lite dekk igjen men hehe.. Må stile tilbake cambern litt serru.. Nå sliter det jo BARE på utsiden! Steike heller.. Skal tydeligvis ikke stå 90 grader med bakken.. Skal få det til jeg.. Noen må jo dytte Vegard over fjellet..
CS Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Kommer kanksje en tur på lørdag eller søndag, får se hvordan tiden strekker til
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Vi får reise tidlig da vettu, så du får lagt om da vettu... Dytte meg over fjellet? Planer om at min skal stoppe? Hehe, men det gjør den sikkert. Jeg også kommer garrantert!
Dr_S Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Øy mysild, skjer med at du har bytta til "kanskje" kommer? Kan ikke backe ut nå!
Robin Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Jeg kommer mye trolig en av dagene., håper bare det blir nok kjøretid på banen...
Dr_S Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Robin, du er med på tur opp lørdag morgen fra Oslo? Tipper vi i Vestfold legger opp til felles inn til Oslo også. Tradisjon tro er det jo felles avreise fra Furuset i Oslo (shell ved e6).
hagenisse Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Ser ut som det kun blir søndag på meg hvis det blir noe i det hele tatt. Er i tyskland fredag og lørdag.
Glenno Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Var litt kjedelig på Rudskogen-treffet, men var sikkert fordi jeg ikke var utpå banen. Hvis man ikke skal ut på banen kan man jo like gjerne stikke til en kamerat liksom. Hmm sier du Haggenisse. Du har jo vært med på dekksparketreff dog ikke så mange mil unna, men må jo sies at det er en opplevelse i seg selv så mange bmw entusiaster samlet på samme sted også da . Jepp, kommer. Hotell iår Får se hvordan det blir med kjøring, bmw dagene våler er i seg selv stort nok til ta turen.
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Øy mysild, skjer med at du har bytta til "kanskje" kommer? Kan ikke backe ut nå! hehe.... renathe kjører får se hva det blir til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå