Gå til innhold

E36 325i M-technik - "Nytt" interiør s.8

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter en produktiv dag med montering av Diffuser, Cup-spoiler, GT-splittere og blinkers i klarglass ble hun nyvasket og ren kjørt på en liten landeveistur for å knipse noen bilder.

Føler selv at jeg er temmelig nært målet om hvordan hun blir seende ut, er hvertfall godt fornøyd så langt :)

Enjoy

1aurq92n2f5q582icxac.jpg

4jod1tthh5sp1953enjv.jpg

d2gpru06n5l1fxrurb5g.jpg

jibsp28ov10as6yn8n1r.jpg

mq6b3gfnnp086xm2u1w2.jpg

p7damvw2w5ggloyr61g0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget folkens :)

Blei tøfft med felgan :D

Veit du om nån ifra narvik som e ute etter bil? Min e tilsalgs!

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114521&highlight=

Nei, vet ikke om noen for øyeblikket. Virker som om Narvik plutselig har fått BMW-feber....er kommet så mange bimmere til byen i løpet av de siste mnd at det er nesten ikke til å tro :) For det meste E36´r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen E36, sedanen gjør seg veldig med litt styling. Er du sikker på at den er M-tech fra fabrikk? Mangler sidelister og bakfanger. Har aldri hørt om M-tech utgaver med vanlig hekk.

Om det er M-Tech fra fabrikk er jeg ikke 100% sikker på, er jo en mulighet for at forhandleren har fått dette ettermontert på kundens ønske. Står hvertfall i kjøpskontrakten for nybilen at den selges med M-fanger, skjørter og speil. Slik jeg har tolka det utifra de tyske papirene:) Har aldri tenkt over det jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye :)

Plukka ut interiøret i dag, og tok en våtrens av teppegulvet. Myyye gammelt støv og smuss jeg trakk ut, lukter fresh nå :)

Gikk så over skinnsetene med Leather Cleaner/Leather Care Cream fra Autoglym. Ble veldig bra, men førerstolen er veldig slitt, så en reparasjonspakke inkl farge ble bestillt. Skal rekke til både for og bakseter. Cant Wait :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...