Breitling Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Nye bilder. Sommerfelgene ble endelig montert Skitten og fæl med vinterfelgene Grei bredde på bakdekkene Nyvasket med sine nye tøffler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Etter en produktiv dag med montering av Diffuser, Cup-spoiler, GT-splittere og blinkers i klarglass ble hun nyvasket og ren kjørt på en liten landeveistur for å knipse noen bilder. Føler selv at jeg er temmelig nært målet om hvordan hun blir seende ut, er hvertfall godt fornøyd så langt Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Ble barsk med de nye tøflene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommygun87 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Blei tøfft med felgan Veit du om nån ifra narvik som e ute etter bil? Min e tilsalgs! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114521&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Takker så meget folkens Blei tøfft med felgan Veit du om nån ifra narvik som e ute etter bil? Min e tilsalgs! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114521&highlight= Nei, vet ikke om noen for øyeblikket. Virker som om Narvik plutselig har fått BMW-feber....er kommet så mange bimmere til byen i løpet av de siste mnd at det er nesten ikke til å tro For det meste E36´r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Pen E36, sedanen gjør seg veldig med litt styling. Er du sikker på at den er M-tech fra fabrikk? Mangler sidelister og bakfanger. Har aldri hørt om M-tech utgaver med vanlig hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Pen E36, sedanen gjør seg veldig med litt styling. Er du sikker på at den er M-tech fra fabrikk? Mangler sidelister og bakfanger. Har aldri hørt om M-tech utgaver med vanlig hekk. Om det er M-Tech fra fabrikk er jeg ikke 100% sikker på, er jo en mulighet for at forhandleren har fått dette ettermontert på kundens ønske. Står hvertfall i kjøpskontrakten for nybilen at den selges med M-fanger, skjørter og speil. Slik jeg har tolka det utifra de tyske papirene:) Har aldri tenkt over det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Gikk igjennom utstyrslista på bilen nå, og Dr. S har rett. Den ble ikke levert fra fabrikk med M-optikk. Dette ble påmontert av forhandleren Schubert Auto gmbh i Oschersleben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Schubert hadde god smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Schubert hadde god smak Sier meg ikke uenig i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Meget stili ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Takker så mye Plukka ut interiøret i dag, og tok en våtrens av teppegulvet. Myyye gammelt støv og smuss jeg trakk ut, lukter fresh nå Gikk så over skinnsetene med Leather Cleaner/Leather Care Cream fra Autoglym. Ble veldig bra, men førerstolen er veldig slitt, så en reparasjonspakke inkl farge ble bestillt. Skal rekke til både for og bakseter. Cant Wait Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 det gule bildet vil jeg gjerne se orginalen til! for det var KULT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå