Breitling Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 det gule bildet vil jeg gjerne se orginalen til! for det var KULT!!!! Send meg en PM med epost, så kan du få se. Orginalbildet er ikke så stili, men etter litt klipp og lim ble det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 dne ligger på bunnen her men for slapphetensskyld: sondre_b_o@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Da var mitt nye Multimediasenter montert i bilen.Fikk pakke fra USA som inneholdt en Jensen VM9512 DVD. Speccs: 7" wide touchscreen Sonefri DVD Støtter formatene: CD, Mp3, WMA, VCD, SVCD, AVI, MPEG1/2, XviD, DivX, DVD-R/RW (single og dual layer). Dolby Digital and Pro-Logic II/5.1 SD-Slot iPod Ready Innebygd Bluetooth (A2DP) 2 Audio/video inputs 2 Video outputs Rear camera input MediaLink4 auxiliary input module: includes USB connector, minijack, iPod cable connector, and RCA jacks 4x16W (jeg bruker eksterne forsterkere) 4V linjeutganger. NAV-ready (ekstra GPS modul, er bestillt) Ikke den peneste spilleren på markedet, men det var så å si den eneste som passet til mine behov med tanke på tilkoblingsmuligheter og støtte for flere formater. God kvalitet på skjermen, og ingen forsinkelse når man trykker. Den er ikke spesielt pen å se på når skjermen er innfelt, men det gjør overhodet ingenting, da er den bare mindre attraktiv å stjele Dårlig kvalitet på bildene under, brukte mobilkamera MP3 modus med Spectrum Analyzer Top Gun MÅ være i bilen. Min favorittfilm gjennom alle tider Skjermen innfelt...ikke spesielt pen å se på da. Medfølgende MediaLink - skal monteres i hanskerommet. litt seint svar men.. Hvor mye betalte du til sammen inkl frakt, moms og spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Super fin bil! Koselig og se at den blir tatt så godt vare på! Go strong! Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Super fin bil! Koselig og se at den blir tatt så godt vare på! Go strong! Mvh Torstein. Takk for det Fikk endelig montert M-listene til dørene i dag. Fikk de for 1 uke siden, men GS hadde glemt av å legge ved emblemene i forsendelsen, så det ble litt utsatt. Da står bilen med komplett M-understell og M-optikk pakke, så jeg tok meg friheten til å feste et ///M emblem bak Holder på å lakkere GT-splitterne i bilens farge nå, spent på resultatet. Slenger opp bilder så fort det lar seg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Ja det gjorde seg med nytt instrumentpanel ! Har bestilt samme til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ja det gjorde seg med nytt instrumentpanel ! Har bestilt samme til min Ja, det ble bra til slutt, men var enormt mye arbeid å tilpasse carbonfilmen. Ikke bare bare å slipe i carbon heller. Og chromeringene som fulgte med var i jallakvalitet med dårlig passform, tok ca 5 timer å få alt til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Kromringer fra Gs? Mine passet uten modifikasjon. Tok 2 min å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Kromringer fra Gs? Mine passet uten modifikasjon. Tok 2 min å montere Nei, ikke fra GS, de har veldig bra passform. Dette var no jallagreier jeg kjøpte på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasJ Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 sinnsykt pen bil har snudd meg bra mange ganger når du har vært ute og kjørt likte spesielt det nye instrumentpanelet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 sinnsykt pen bil har snudd meg bra mange ganger når du har vært ute og kjørt likte spesielt det nye instrumentpanelet Takk takk Vet jeg hvem du er?? Hvilken bil kjører du evt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Meget stilfull sedan. Personlig ville jeg ha beholdt GT-splitterne sort, men utenom det har du truffet blink. Og de nye felgene var prikken over toppen av kransekaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 På tide med litt nye bilder. Da var M-listene endelig montert, etter mye venting:) Nye skilt ble også montert. Disse syns jeg gav bilen et mye bedre utseende. Lakkerte også GT-splitterne i bilens farge. Var på forhånd veldig skeptisk til hvordan dette kom til å bli, men angret ikke et sekund etter de var påmontert igjen. Syns det ble ufattelig pent. Spesielt når det er litt skumring/mørkt ute, så fikk jeg intrykket av at de "svever" fritt under fronten, siden Cup-leppa er sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Flott bil. Du har gjort ein god jobb der. Nett lest gjenom tråden din . Ser meget bra ut. Lurte litt kor mykje du måte ut med for å bytte foringen bak som bilde viser tidligt i tråden din . Lurer på om eg skal bestile nesten alt av foringer til på , å skifte nesten alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå