Breitling Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 Hadde sorte splittere i begynnelsen, men ble faktisk mer fornøyd med å ha dem lakkert i bilens farge. Men er et stort minus med at de må vedlikeholdes i lakken hele tiden da dem ofte treffer asfalten i fartshumper o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Vurderer salg på bilen min nå, da jeg mest sannsynlig flytter over til USA igjen neste år. Det meste av info om bilen står i denne tråden, skulle noe være uklart er det bare å spørre. EDIT: Det som er av mangler på bilen nå er: Trenger nye dempere bak, samt nye skiver/klosser bak. Dette vil bli utbedret før et avt salg. Slissede/hullborrete skiver blir montert rundt hele bilen, samt Bilstein B6 dempere bak(nye tårnlager blir byttet samtidig) EDIT: Bilstein B6 utgikk pga leveringsproblemer, det ble Sachs Racing i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Da var nye Goodyear UG Extreme 205/55-16 piggdekk kommet på bilen. De piggfrie Michelin X-Ice dekkene holdt ikke mål lenger. Ny bil å kjøre på vinterføre nå Nye bakdempere (Sachs Racing) er også bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Da var nye bremser (foran/bak) på tur i posten. Fikk en komplett pakke Zimmermann borra skiver, Greenstuff klosser, stålomspunnede bremseslanger, beleggindikator samt noe monteringspasta o.l for en latterlig billig pris fra en tidligere kollega av meg i statene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Da var de nye demperne montert, ble stor forskjell kan jeg si. "Dansinga" på rompa ble vesentlig redusert, men ikke helt borte. Fant ut jeg må ha nye svingarmsforinger i tillegg så disse blir bestilt i morgen. Dere kan jo selv bedømme tilstanden til de gamle demperne. Legg spesielt merke til bump-stop skiva på den nederste demperen Nye og fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Bytta svingarmsforinger i dag. Den ene av foringene hadde pent takka for seg. Slik så den ut (gummien hadde løsnet fra metallringen, hele svingarmen kunne bevege seg fritt i bakstellet) Gummien ble tatt ut for hånd Aldri sett en slik skade på en foring før Kunne ikke bruke pressa for å få ut metallringen så måtte ty til baufil og meisel. Bytta til GS Performance på begge sider Må ta ny 4-hjulskontroll senere i uka. Fikk samtidig bytta nivåsensoren til ekspansjonstanken da denne takka for seg i høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Oppdatert info på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Fikk gladmelding fra verkstedet i dag. Satt inn bilen med mistanke om defekt toppakning fordi jeg har over en tid mistet kjølevann, og har selv ment at eksosen har vært veldig hvit (ergo, at kjølevann forsvinner inn i forbrenningskammer). Men, toppakningen er potte tett De fant en liten vannlekkasje ved termostathuset, så fikk bytta o-ringen der. Og grunnen til at eksosen er hvit: Kalde temperaturer over lang tid, og varm eksos = Hvit kondens/eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Bare jeg som er aktiv i denne tråden om dagene Fikk pakke fra Uncle Sam over Atlanterdammen i dag og den inneholdt følgende: Gleder meg til å få montert dette, da bremsene bak synger på siste verset for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Nice Hvilke skiver er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Nice Hvilke skiver er det? Zimmermann Fikk også med noe keramiske klosser av merket Dura (aldri hørt om før). Greenstuff-klossene jeg bestilte skulle ettersendes. Samt stålomspunnede bremseslanger fra UUC Motorwerks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Tror jeg er inne i en liten "shopping spree" for tiden. Fikk disse fra Amerikaland i dag Var egentlig ingenting i veien med de gamle tåkelysene, men disse nye har black chrome reflektor, så de passer bedre inn med frontlyktene på bilen. Så nå har jeg et par glassklare tåkelys til overs hvis noen er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Kjempe fin e36 Breitling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Huff, kjenner jeg savner 325n min når jeg ser denne Breitling. Blitt veldig fin denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Takk for det gutter Den er forresten til salgs for den rette sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå