Rayman Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Henta delene fra lakkerer i dag og fikk tatt noen dårlige mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Her er noe nye bilder av bilen, har også lagt den for salg så den vurderes solgt. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Må dessverre innrømme at den leppa ikke var helt min kopp te, men smaken er som baken osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg syntes at det kledde bilen ganske godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 kofor ska du selga? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Du kjøpte i august og skal selge allerede?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Ja, kunne tenke meg og fått inn noe kapital så jeg kan fortsette på turbo prosjektet mitt, må ha noe å gjer på i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå