Gå til innhold

Leppe på org.fanger e39! Tok BS bildeler 4 måneder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morro å høre at flere likte det, ble veldig fornøyd selv også! :D Var jo ute etter et tøft å cleant utseende, ikke for mye dilldall :lol:

Hadde jo litt lyst på M5 fanger også, men fant fort ut at det var noe alle hadde..ser ikke så mange som har Rieger front(her oppe iallefall).

Leppa tror jeg kosta litt over 2000,- kjøpte den gjennom Koed. Den er i ABS plast, så den er mattsvart.

Jeg har ikke lakkert den, syns det ble litt tøft sånn som den var :) +at du ser det ikke så godt på bilen min som er svart fra før av. Men den vil jo fort bli skurt opp etterhvert alikevell..det er det eneste negative, at den er bygd ganske lavt, så det blir ikke mye klaring igjen hvis bilen er senket mye.

Festes ganske enkelt i 2 skruer i innerskjermen+lim.

Jeg har bare festet den i skruene, da jeg må ha den av når snøen kommer.. :lol: passformen er såpass bra at den sitter kjempegodt alikevell.

Skrevet

Hehe :) Min er montrealblue, så kanskje jeg skal prøve med svart leppe jeg å? kan være kult ;)

2 skurer? wow :) det er lett :) min er IKKE senket.. er lei av det, så kan ha den på, på vinteren..

Koster 1800,- på bs bildeler.

Skrevet

Blir sikkert litt rart med svart leppe på blå bil...leppa er jo ganske stor, så den vises godt :) Men prøv det å se, enkelt å demontere igjen, trenger jo ikke å lime den med en gang.

Er ikke bilen senket så går det nok kjempebra :D Jeg har problemer med de fleste fartsdumper og bratte skråninger, men er jo bare å kjøre litt rolig..må lide for skjønnheten vettu.. :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet
Her er Rieger leppa på vogna mi da :)

qb6c1etsdcbhen5il4pg.jpg

ycg10vay01zaj1guuz70.jpg

Har du orginale sideskjørt?

tar 2 uker for BS å sende leppa pga må bestilles fra Rieger :(

Men gleder meg til å få den på! Min bil er ikke senket, så håper det går bra over farshumper osv..

Men hvordan blir leppa iforhold til sideskjørt osv?? bare det ikke blir slik at fronten blir dyp, mens resten ser høyt ut..

Hvor mange cm dyp er leppa? Fint å vite, så jeg vet hvor mye klaring jeg har til bakken..

• 1 month later...
Skrevet

Har tatt BSbildeler 2 måneder å sende meg leppa.... :evil: + eksoswhistler :P

Men det som blir gjort med bilen er blått neonlys bak leppa og bluevision pærer på skiltholdere og kanskje effektanlegg fra katalysator som blir gjort på svendsens eksos :D

Blir bra :D

har jo brukt overkant av 114 000,- på bmw`n nå, så nå må det være lenge til noe går istykker :(

Skrevet
Har tatt BSbildeler 2 måneder å sende meg leppa.... :evil: + eksoswhistler :P

Men det som blir gjort med bilen er blått neonlys bak leppa og bluevision pærer på skiltholdere og kanskje effektanlegg fra katalysator som blir gjort på svendsens eksos :D

Blir bra :D

har jo brukt overkant av 114 000,- på bmw`n nå, så nå må det være lenge til noe går istykker :(

Drit i å handle med Bsbildeler, tror BS må stå for BullShit for mere useriøst firma må du lete lenge etter.

• 2 months later...
Skrevet

Den skal ligge på postkontoret nå ja, men 1 juledag er vell de ikke åpne, så venter til 3.dan.. da regner jeg med det er åpent..

Håper for BS sin skyld den leppa er strøken ass.. finner jeg så mye som et hårstrå så skal jeg kontakte forbrukerombudet tvert..

De garangterte 4- 8 uker.. det tok 4 måneder akkurat!!!!!!

Jeg krangla med de som en gal, men de er sikkert så vante med missfornøyde kunder at de gidder ikke..

ironiske var at i ventetiden bestilte jeg meg en søt liten bakvinge til e39`n på GS bildeler.. det tok nøyaktig 5 dager!! fra jeg bestilte den til jeg hadde den stående hjemme på stua..

GS bildeler er topp!

BS bildeler er jalla møkk, høkkert dritt

Skrevet

jeg bestillte crome blinklyspærer hos BS bildeler. de brukte bare noen dager på og komme etter bestilling. men er kanskje verre med litt større ting.

www.maxam-tuning.com er også en jalla butikk man bør holde seg langt unna. makan til dritt service skal du lete lenge etter. og han som driver det er en idiot. var hvertfal det mot meg og en kammerat som kjøpte noe til en primera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...