MrJørgensen Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Går å lurer på nye baklykter på bilen, men klarer ikke finne ut hvilke jeg vil ha. Så tenkte å høre med dere om tips Synes liksom M3 lyktene blir litt for standard, så vil ha noe annet enn det. Men ikke noe jalla lykter heller. Handler fra både norske og utenlandske butikker, også ebay, så det spiller ingen rolle. Fint om dere kommer med innspill! Legger ved et bilde av baken om noen skulle føle for å leke litt med photoshop
Breitling Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Syns M3 lyktene er penest på E36, men er din bil. Hva med evt M3 lykter med krystall-glass, ser like ut som orginale, men med mere glans og bling-preg på en måte??
Superbeetle Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Ikke vanlig røde/hvite og ikke jalla. Det kan bli vanskelig Hva med røde/hvite men hvor det hvite er litt sotet da? Ellers så er jeg litt svak for disse da, synd at de er til coupe..
vetu03 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Enten m3 eller crystal m3 lykter.. Så kan du jo kanskje sote de, men har aldri sett en grå bil med sota lykter, så hvet ikke ossen det er da..
MrJørgensen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 superbeetle: de første du hadde der var grusomme det siste bildet går ann, men synes det blir litt kjedelig igjen. Når det gjelder soting er det ofte tøft, men jeg er også usikker på hvordan det vil kle bilen min.. nå er det jo en mørk gråfarge, så kanskje :/ Må nok bare innse at jeg er sær på lyktene, men kan hvertfall ikke ha de jeg har nå!
vetu03 Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 De lyktene som står på teddysen sin her da? Hvet han hadde de over på en grå e36 en gang, men husker ikke hva han sa om det.. Det er crystal lykter som er ekstra sota!
BreitBau Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Ble absolutt IKKE værst på en sedan jeg satt de på når ejg måtte godkjenne bilen.. (med så mørke lykter må den monteres refleks på bakfanger:p.. ) Syns de ble veldig stilige på den bilen.. Samme farge som du... Ellers må jeg si at venstre og høyre bilde er før og etter Photoshopping..
MrJørgensen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 så jo ikke værst ut.. fant noen sota crystal lykter på ebay, disse er ikke farga, kun sota. Så må jo ha røde pærer og sånn, men det går jo greit.. Men mulig det vil se rart ut på grå bil :/ Det er disse: Er forresten mye på ebay ;p Disse kunne kanskje vært noe, men med en annen type blinkpære! FYSJ! Synes egentlig ikke LED er noe fint på disse bilene, men de her var ikke så gærne, enda bedre om jeg hadde finni de i sota versjon kanskje?.. Hva synes folk om disse variantene?
vetu03 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 NEi, syntes ikke e36 kler ledd lykter i det hele tatt, men e46 gjør det derimot.. Tja, så ikke så værst ut de går crystal lyktene da, men litt usikker på om det ville blittg veldig sånn svart/hvit på en grå bil.
Eksos Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 De siste som superbeetle posta passer best på sølv/grå bil ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå