JE Motorsport Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Hvis du skaffer meg en Titansølv E61 Facelift så skal jeg ha en av deg.. Om du ikke forlanger 4 skjorter og 15 kameler selvsagt.. Desverre ikke i sortemanget E34 M5 touring finnes ikke i modell i 1/18 skala.
JE Motorsport Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Finnes det i en annen skala da? Ikke fra de fabrikatene jeg har nei, men tror jeg har sett noen andre har som har det..
Stramvaier Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 HAr du noe bil som er nesten helt lik min bil??
muska Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Hei... Vil ha 1 stk 2002 Targa/baur cab... Fint om du har den i rødt men skal ha uansett... Send meg PM med betalingsmåte.. Mvh Marianne
JE Motorsport Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 M5 E34 har du det? eller kan skaffe? Sedan-utgave kan skaffes på bestilling.Men er ikke lette å oppdrive, så må forvente ganske lang leveringstid på disse...
JE Motorsport Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Fortsatt inne en del BMW`er så se www.tinycars.no Kanskje "feil" merke for noen, men FET modell
Pedi Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Kankje et dumt spørsmål, men jeg er på jakt etter en biltransporter (lastebil) i 1:18 skala... Tror du at du kunne fått tak i noe slikt? Jeg har sett overalt, men kun skap- og tankbiler osv...
///FredriK.S Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 har du noen flere bilder av den 535 e34 som du har på den sia di? (tinycars.no) -Fredrik
S.Nilsen Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Jeg Kunne tenkt meg og bestille en utgave av E30 M3 sport evo utgaven.Send PM med bilde med de forskjellige farge mulighetene og evt pris på disse.
JE Motorsport Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Kankje et dumt spørsmål, men jeg er på jakt etter en biltransporter (lastebil) i 1:18 skala...Tror du at du kunne fått tak i noe slikt? Jeg har sett overalt, men kun skap- og tankbiler osv... Desverre ikke noe jeg har tilgang til...
JE Motorsport Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Har nå fått inn igjen noen E30 M3 Jägermeister biler, først til mølla. Produsert av Minichamps, den ledende produsenten av modellbiler! Denne modellen er meget bra og kan definitivt anbefales Koster 700,-kr + evnt frakt/oppkrav Ps:ved neste innkjøp har Minichamps økt prisen med 33% på hele varespekteret så det lønner seg å kjøpe nå www.tinycars.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå