S.Nilsen Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Flott! du kommer til og bli overrasket over hvor detaljert disse bilene er! kjøpte en rød M3 E30 sport evo nå nylig av ham
///FredriK.S Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Ja, gleder meg kjempe. Kommer til å kjøpe meg noen flere fra JE Motorsport etterhvert, og har sett litt på en slik Rød M3 E30.
JE Motorsport Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Håper han snart ser bestillinga Fikk du ikke automatisk mail når du bestilte? Anng behandlingstid... Modellen ble i alle fall sendt i dag, så da har du den normalt i løpet av 2-3 dager
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Håper han snart ser bestillinga Fikk du ikke automatisk mail når du bestilte? Anng behandlingstid... Modellen ble i alle fall sendt i dag, så da har du den normalt i løpet av 2-3 dager Tusen Takk! :D
///FredriK.S Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Fikk visst bilen i dag, den var kjempe fin og godt detaljert. Jeg annbefaler dere andre å kjøpe denne modellen av JE Motorsport, dere kommer ikke til å angre et sekund. Også må jeg bare si takk for en god handel. -Fredrik. PS: kommer til å kontakte deg en gang nærmere jul for en ny og større bestilling
JE Motorsport Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Fikk visst bilen i dag, den var kjempe fin og godt detaljert. Jeg annbefaler dere andre å kjøpe denne modellen av JE Motorsport, dere kommer ikke til å angre et sekund. Også må jeg bare si takk for en god handel. -Fredrik. PS: kommer til å kontakte deg en gang nærmere jul for en ny og større bestilling Takker for det, alltid hyggelig å høre når folk er fornøyd med modellen
JE Motorsport Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Fikk visst bilen i dag, den var kjempe fin og godt detaljert. Tøff avetar du har fått deg Er jo snart tid for julegaver nå, og da kan man jo lure inn en gave til seg selv;-)
Simen! Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Har du igjen e30 m3 Jægermeister?? i så fall skal jeg ha en
CS Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Du har ikke tilfeldigvis en e46 facelift i estorillblå? Kanskje å håpe for mye men... Så på 1 siden at du hadde m3 gtr i estorillblå, hur du noen flrer av de?
nicooo Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Har du igjen e30 m3 Jægermeister?? i så fall skal jeg ha en x2!!!!! jeg vil å ha!!!!!!!!!!!
nicooo Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 er det vanskelig å få tak i en slik E30 Alpina B6??? veldig lekker var den. send meg pm hvis du har mulighet for en elr begge av de to blei ikke helt klok på den oversikten på tinycars.no jeg men det kan jo ha litt sammenheng med dato og klokkeslett da
///FredriK.S Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 535. Men hvis du kan få tak i noen andre i 1:18 så kan jeg også være interessert !
matsrh Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Hvilke e30 er har du i AUTOART Millennium serien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå