JE Motorsport Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Har du igjen e30 m3 Jægermeister?? i så fall skal jeg ha en Har faktisk fått inn igjen noen nå Først til mølla, fikk ikke så mange og nå er de tomme hoss fabrikaten også Så vær rask
JE Motorsport Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Du har ikke tilfeldigvis en e46 facelift i estorillblå? Kanskje å håpe for mye men...Så på 1 siden at du hadde m3 gtr i estorillblå, hur du noen flrer av de? Desverre, har kun E46 som M3 og diverse racingutgaver.Som f.eks ELMS/ALMS og GTR utgaver. M3 GTR i estorillblå...litt usikker på om du har sett rett da !?
JE Motorsport Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 er det vanskelig å få tak i en slik E30 Alpina B6??? veldig lekker var den. send meg pm hvis du har mulighet for en elr begge av de to blei ikke helt klok på den oversikten på tinycars.no jeg men det kan jo ha litt sammenheng med dato og klokkeslett da JA, det er svært vanskelig. Tok fort 3-6 mnd å skaffe en sånn bil før...nå tar det enda lenger tid.Hvis en i det hele tatt kommer over noen i den finishen som de jeg tidligere hadde var.
JE Motorsport Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 Hvilke e30 er har du i AUTOART Millennium serien? Se www.tinycars.no så tror jeg de skal være merket med Millennium serien
Simen! Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har du igjen e30 m3 Jægermeister?? i så fall skal jeg ha en Har faktisk fått inn igjen noen nå Først til mølla, fikk ikke så mange og nå er de tomme hoss fabrikaten også Så vær rask Da har jeg bestilt
S.Hafsmo Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 kan du skaffe en 535 E34 i 1:18? fant ikke den på tinycars.
nicooo Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har du igjen e30 m3 Jægermeister?? i så fall skal jeg ha en Har faktisk fått inn igjen noen nå Først til mølla, fikk ikke så mange og nå er de tomme hoss fabrikaten også Så vær rask da har jeg å lagt inn bestilling
MrElg Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Kan du skaffe en alpin hvit e46 M3? Modellnr på autoart er: 70545
S.Nilsen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 kan du skaffe en 535 E34 i 1:18? fant ikke den på tinycars. ser ut som fredrik her på forumet har skaffet seg en sånn..av han je motorsport
JE Motorsport Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 kan du skaffe en 535 E34 i 1:18? fant ikke den på tinycars. ser ut som fredrik her på forumet har skaffet seg en sånn..av han je motorsport Hadde den tidligere ja, men er tom for øyeblikket. Tror ikke jeg heller får den inn i nær fremtid i den versjonen i alle fall.
JE Motorsport Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Kan du skaffe en alpin hvit e46 M3? Modellnr på autoart er: 70545 Ikke i hvit desverre, har en Imola rød coupe som har vært utstilt(som ny i eske) som du kan få for 450 + frakt. Er produsert av Kyosho som lager en del modeller for BMW.
///FredriK.S Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 kan du skaffe en 535 E34 i 1:18? fant ikke den på tinycars. ser ut som fredrik her på forumet har skaffet seg en sånn..av han je motorsport Nopee.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå