Oderschvank Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Vurderer kjøp av en e34 m5 touring, hvordan er disse bilene? og hvor mye pleier de å gå for?
D.C.V Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg er veldig fornøyd med bilen og den har nok av krefter, den sporer heller ikke noe med 265dekk bake og 235 Så den har høy "miste lappen faktor".. Vil si at de ligger fra 120000 og oppover
Werther Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Vurderer kjøp av en e34 m5 touring, hvordan er disse bilene?og hvor mye pleier de å gå for? Morsomme biler alder og vekt tatt i betraktning. Litt høye delepriser selvfølgelig, og det man burde være oppmerksom på er vel om EDCen funker samt at motor/gir funker som det skal. Mao som på de fleste biler...Hvis støtdempere er slitne kan du vurdere å kjøpe KW, da nytt koster fra ca 30k med rabatter... Hos forsikringsselskapene ligger bilen i versting-segmentet, så litt dyrere enn vanlig. Gikk en for 75k i våres med mye rep, men realistisk pris er 120-140k. De som priser bilene over dette sliter ræva av seg for å selge.
D.C.V Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Jeg tror og håper at M5 touring er en bil som blir å holde seg i pros og
Oderschvank Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 ok, takk for svar:) er veldig usikker, står mellom m5 eller en e39 528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå