Syvert Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Var ikke helt fan av de baklyktene på e60'n, men ellers var den perfekt! E36'n likte jeg ganske bra også, var ikke dette bilen til Rieger? Mener jeg har sett denne i et Riegerblad.. E46 CSL erjo noe av det grommeste du kan få levert av BMW! Nydelige bilder du har! E36'n likte jeg ganske bra også, var ikke dette bilen til Rieger? Mener jeg har sett denne i et Riegerblad.. E46 CSL erjo noe av det grommeste du kan få levert av BMW! Nydelige bilder du har! Jo takk for det, det er ikkje Rieger bilen nei, i grunn fleire som har spurt om det,men det er det ikkje. Ja E60 er i værtfall ein nydelig bil å kjøre. nei det er smak behag det når lyktene. Men Csl`en kommer til å forbli orginal,har ikkje hjerte å begynne å klore på den,er bra som den er. eineste eg tipper me kommer til å gjøre er å sette på noen tynne spacere på hjula. Og forbedre det som er slit eller andre ting som måtte dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Kjener jeg blir litt misunnelig her jeg sitter! CSL er jo rett og slett überrått. Men hvordan er det å sitte såpass oppreist i lengden? Alle skryter av de setene, og man sitter sikkert godt fast når det begynner å gå unna i svingene, men har en følelse av at det kan bli slitsomt for ryggen etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Kjener jeg blir litt misunnelig her jeg sitter! CSL er jo rett og slett überrått. Men hvordan er det å sitte såpass oppreist i lengden? Alle skryter av de setene, og man sitter sikkert godt fast når det begynner å gå unna i svingene, men har en følelse av at det kan bli slitsomt for ryggen etterhvert? Ja har tenkt samme tanken og lurer fælt på hvordan det blir på lengere turer. Men liker du å sitte litt oppreist er det sikkert ingen problem. Har aldri prøvd kjørt i dem eller sitti i dem så eg veit ikkje.Var Aud(Samboeren) som var å kikket/hentet på den så eg veit ikkje. Men som du seier så skryter mange av dei,men nå skal det vel legges til at det er ikkje store brukergruppe av denne bilen,men det får bli som det blir dei setene er lissom varemerket til csl`en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Du får lage en oppdatering når du har hatt den første lengre turen med gobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 hahaah ditt svin!! du har bare værsegod og vise deg i porsgrunn 1 stykk missunelig gratulasjon fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Gratulerer så mye med en helt fantastisk nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 hahaah ditt svin!! du har bare værsegod og vise deg i porsgrunn 1 stykk missunelig gratulasjon fra meg Ja det er rett som det som me er innom Porsgrunn , Regner med eg ser deg i go-carten...... Du vekker litt oppmerksomhet i den...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Gratulerer så mye med en helt fantastisk nydelig bil! Takk for det. Gleder meg ,og skal få tatt noen bilder etter eg har gått igjennom bilen og fått prøvd den litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 har du sett meg med den ? vekker en del oppmerksomhet ja hehe, ikke alltid s like posetivt, nesten fått forbud et par ganger fra politi og bruke den pga støy og de er lei av klager ikke mitt problem det vell men jeg byttelåner gjeeerne *gliiis* Har du noen planer med den eller? gir deg en nice price på polering på den der! er jo en ære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 har du sett meg med den ? vekker en del oppmerksomhet ja hehe, ikke alltids like posetivt, nesten fått forbud et par ganger fra politi og bruke den pga støy og de er lei av klager ikke mitt problem det vell men jeg byttelåner gjeeerne *gliiis* Har du noen planer med den eller? gir deg en nice price på polering på den der! er jo en ære.. Ikkje eg men samboeren min he sett deg,ho ringte meg i det ho såg ein Go-kart (ganske sikker på at det var deg) Ho hadde ikkje sett skilte,Dette var det første ho sa:"ja det er ikkje bare i bygdene det går vilt for seg, nå kjøyrer pine meg folk go-kart i traffiken her."He he Prøvde å forklare at det er lov,men måtte vise ho netside før ho trudde på meg,så regner med dei fleste som ikkje er klar over det er lov vil tro det er ulovlig kjøring. Litt moro........ Planen er å holde den Orginal, lure einaste på om eg skal shime ut hjula litt. men får sjå åssen det ser ut når me henter den. Ellers blir ting bytta ut som er slit. så får bare se. He he vil nok ta poleringen sjølv gitt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Niiiice.. Gratulerer med grom bilen.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Pokker, dette hadde jeg ikke fått med meg Fy så grom bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Pokker, dette hadde jeg ikke fått med meg Fy så grom bil du har Her er den oppdaterte tråden om den. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=132341&highlight= Jo takk for det,me er veldig fornøyd med bilen men den også står og godgjør seg i garasjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Orker ikke lese igjennom enda en post med alle sidene dine nu senere når jeg ikke er så sliten kanskje.. Men må si jeg likte E60 din, bortsett fra (som flere) felgene.. de var ikke passende i 19 tommere på den bilen.. men jeg ser problemet pga veier.. (generelt i Norge?!? ) Men de felgene du hadde der gjorde jo hjula mindre, og ikke større:p Ellers så likte jeg generelt hva du hadde gjort med E36, men det er kanskje fordi jeg ikke er like entusiast på E36 som feks Mysild, men jeg ser kanskje poenget, Men jeg er jo E46 fan ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå