Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Grattis med ny og meget pen bil:) takk takk, ikke så dum din heller
Bare_egil Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 skikkelig grom bil ! takk takk, veldig fornøyd. gleder meg bare til å få kjørt litt..hehe
Bare_egil Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 ble ikke henting av bil i dag heller, så satser på å få den i morgen.. vanskelig å vente på å hente den... sikkert flere som har det samme problemet.. hehe
Syvert Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 ble ikke henting av bil i dag heller, så satser på å få den i morgen.. vanskelig å vente på å hente den... sikkert flere som har det samme problemet.. hehe Ja det er då dagene blir lange når ein venter på ny bil. Gratulerer
Bare_egil Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 de er alt for lange men det ender jo stort sett med ett stor smil da:D
Syvert Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 de er alt for lange men det ender jo stort sett med ett stor smil da:D Ja du har rett i det. Den som venter på noe godt Pen bil forresten.
Bare_egil Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 jo takk for det.. syns det jeg også
Bare_egil Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Da har jeg endelig fått bilen. skal prøve å få oppdatert med bilder i morgen, da det er litt for mørkt for øyeblikket.. Er en fryd å kjøre hvertfall
Dr_S Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Grattis med pen touring! Velkommen i touringklubben! Ser bra ut, eneste jeg ville gjort er å lagt solfilm foran og.
Bare_egil Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Grattis med pen touring! Velkommen i touringklubben!Ser bra ut, eneste jeg ville gjort er å lagt solfilm foran og. takk takk er det lov å legge på det foran da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå