SiLvEr_ Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 fornøyd å fornøyd. menne når 2 tekniske ledere står å forklarer meg oppbygging, virkemåte og feildiagnoser på bmw`s automatkasser så kan jo ikke jeg klare å kverulere dem til å tro at kassa ble ødelagt for over 7 månder siden. men noen som vet om den gamle kassa blir sendt som pant tilbake til tyskland for den nye kassa? for det sto d ikke noe om. må da være en del i pant på ei sånn ei når de selges for over 30k. evt at jeg sier at jeg skal ha kassa selv og få noen til å demontere og finne ut årskaken til havariet. så kan man få det på et papir med ett stempel fra d evt verkstedet og så levere inn og evt kreve penga igjen
Odd-M Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Du burde argumentere hardt for at girkassen fikk så store skader den gang at det er den direkte årsaken til havariet. Hvis de som du sier innrømmer å ha gjort en feil den gangen mener jeg du har en relativt sterk sak. Du kan jo ringe andre spesialister på automatkasser og høre hva de tror for å eventuelt underbygge din påstand.
SiLvEr_ Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Du burde argumentere hardt for at girkassen fikk så store skader den gang at det er den direkte årsaken til havariet. Hvis de som du sier innrømmer å ha gjort en feil den gangen mener jeg du har en relativt sterk sak.Du kan jo ringe andre spesialister på automatkasser og høre hva de tror for å eventuelt underbygge din påstand. ja tenkte jeg skulle ringe Steinkjær Bil. de er jo bmw spesialist. får gjøre det på mandag. så kan jeg få dem til evt å bekrefte eller avbekrefte om at reversen er ødelagt nettopp pga feilen til emm sport. jeg er verken sint eller forbanna på emm sport bare så det er helt klart. de er meget flinke med det de gjør, men av og til skjer det feil. det skjer hos de aller fleste og de aller beste. nå tenker jeg ikke mere på det ikveld får nå skal jeg på fest. go helg og takk for innspill. dere får sikkert høre mere etterhvert
Odd-M Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Jeg tenkte mer på denne typen spesialister: http://www.rats.no/
Gjest Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 en lekkasje er ikke bare en liten feil, men en katastrofe på stepronic kassa.. Hvis de har oversett dette og gjort en feil slik at kassa lekker så har de full ansvar!
stianosthus Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Ingen revers på Steptronic-kassene er et så vanlig problem at det har en egen nettside: http://www.noreverse.org/index.html For lite olje kan jo ha spilt en viktig rolle i dette tilfellet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå