Kai-P. Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Eneste er, traversforingen på utsatt side begynner å nærme seg. Her har du svaret, det skal jeg banne på, bytt traversforinger på begge sider, juster camber bak, (ja, du kan gjøre det på E36 om ikke mye), samtidig som du tar ny måling bak. Etter dette tenker jeg du blir fornøyd.
hagenisse Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Etter alle firehjulskotroller jeg har, og alle papirere jeg har så ka jeg ikke annet enn å konkludere med at det skal være forskjell på camber på høyre og venstre side. Alle papirene jeg har tilsier en forskjell mellom passasjersiden og førersiden. På papirene står det jo hva målene skal være innenfor. Helt 100% likt på hver side blir det jo ikke, men synlig forskjell skal det ikke være.
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Står ikke det på noen av de papirene mine Faktisk! Steike se.. Og joda.. Er synbart forskjell på min, men kan ha noe med å gjøre at sporvidden er så mye bredre, slik at det som virker lite ved navet, blir mye ved kanten av dekket
hagenisse Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Rare papirer du har fått da? Er jo normalt å vise mål ved første måling, specs og mål etter justering. Hva er målene dine forresten?
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 skal finne de når jeg kommer hjem! Men joda.. Er specs før og etter, men ikke "kravene"
jensemann23 Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 men hva er det man stiller når man vrir den nederste bolten rett under bremseskiva bak da? Den har jo en oval skive .... Er det ikke Camperjustering? Vinkelen på hjulet forandret seg hvertfall merkbart.
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Stemmer det ja.. Er en eccentrisk bolt/skive det.. Vil nesten uansett anbefale å kjøpe andre camberjusteringsstag da om man har litt bredde på dekkene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå