Gå til innhold

Ettermontere auto klima på E60 (har manuell)

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg driver å ser på import av BMW 525D E60.

Har funnet en perfekt en, men denne mangler dessverre automatisk klimaanlegg. Har kun det manuelle. Hvor kostbart er det å ettermontere auto klima på denne?

Takk for svar :)

Nå klør jeg meg hardt i hodet her.... Ikke at det er noe svar på spørsmålet ditt, men E60 med manuelt klima!?! Hvilken grøtnisse presterte å bestille noe slikt nytt? Han/hun kan ikke ha det helt godt med seg selv :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig mange E60 med manuelt klima. Veldig rart egentlig. Folk sier det faktisk er bedre med det også, fordi du må stille inn så mye rart hele tiden på den automatiske. Men jeg vil fortsatt ha automatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange som har det.. Automatisk klimaanlegg koster jo litt når bilen bestilles ny og jeg kan derfor se for meg en dobbel sum om ikke mer ved ettermontering. Jeg tror derfor at jeg ville ha funnet meg i at bilen hadde hatt manuelt klimaanlegg eller funnet meg en ny bil. Ring eller send mail til Sulland på Gjøvik i morgen å be om pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en fantastisk og velutstyrt modell. Hva slags motor og årsmodell endte du opp med? Gleder meg til å høre mere om denne bilen, gratulerer! :D

Endte opp med en 05 525D. Sto hos BMW I Tyskland. Får den vel om 1-2 uker tenker jeg. Gleder meg helt sinnsykt!

Noen som har prøvd talestyring? Har hørt det er sinnsykt gøy :)

Trenger vel å kjøpe Norge dvd navigasjon på denne da? Hvor får jeg tak i det billigst mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en fantastisk og velutstyrt modell. Hva slags motor og årsmodell endte du opp med? Gleder meg til å høre mere om denne bilen, gratulerer! :D

Endte opp med en 05 525D. Sto hos BMW I Tyskland. Får den vel om 1-2 uker tenker jeg. Gleder meg helt sinnsykt!

Trenger vel å kjøpe Norge dvd navigasjon på denne da? Hvor får jeg tak i det billigst mulig?

Gratulerer med ny bil :D

Hva slags pris landet du på ? Ferdig registrert i Norge...

Har en kar som leiter etter bil til meg i Tyskland jeg og, men syns ikke det er så mye å spare. Nå vet ikke jeg hvor mye han tar seg betalt for jobben da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Jeg skjønner godt at du gleder deg. Hold oss oppdatert og post masse bilder når den kommer.

Det er ingen NavigasjonsCD for Norge. Sørg for å kjøpe den nye 01/2008 Europa CD'en, da er Skandinavia inkludert. Tidligere var det sånn at man måtte ha en CD for Skandinavia og en for Europa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Jeg skjønner godt at du gleder deg. Hold oss oppdatert og post masse bilder når den kommer.

Det er ingen NavigasjonsCD for Norge. Sørg for å kjøpe den nye 01/2008 Europa CD'en, da er Skandinavia inkludert. Tidligere var det sånn at man måtte ha en CD for Skandinavia og en for Europa. :)

Sjekket x og fant to europa cd'er der. En som var fra 2007, og der var det en fra Norge som har skrevet at den fungerer fint i Norge, men du får ikke varsling på fotoboksene. Så driver å laster ned den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...