Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får vel legge ut bilder og info om min nye og første BMW , en 320d e46 har alltid vært opel gutt , men nå skulle jeg prøve noe annet!

og da var førstevalget BMW

bilen blei importert fra tyskland i fjor.

det sitter 19" felger med 235/35-19 på den godkjent i vognkort:)

Jeg Tror att den har alt utstyr. noen som kan finne noe som mangler?

DSC_2490.jpg

DSC_2443.jpg

DSC_2447.jpg

DSC_2455.jpg

DSC_2469.jpg

DSC_2478.jpg

DSC_2480.jpg

DSC_2483.jpg

håper dere liker det dere ser?

planer videre er:

coilover, må ned !!!!!

få bort den diesel tuten

sorte nyrer

carbon emblemer

mørke sideblink

lakkere frontfanger og panser

noen andre som har noen tips ?

Skrevet

Pent utgangspunkt, med MASSE utstyr!

Tipsene dine er jo bra, hadde vel satt Crome lister rundt intrsumentene, øyelokk, angel eyes, men det tregs jo ikke, pent nok sånn som det er...

Skrevet

Nei det er jo en smaksak det også!, syns de aller minste ikke er så gærn, men de er meget vakre uten også!!

Tor du må nyte alt det utstyret du har og kose deg med en fin bil, alltid tid nok til å "pimpe" den litt etterpå :)

Skrevet
veit ikke om jeg liker øylokk på e46 ?

Nei, det syns jeg ikke du skal like :P .

Meget pen og godt utstyrt BMW du har fått deg. Må vel være deilig og ikke kjøre Opel lenger? :) . Kansje få deg noen andre speil etterhvert?

Skrevet

Det må sies å være velutstyrt ja! Ser ut til å være en fin bil. Grattis!

Vær så snill å ikke sett på lyktelister. Synes til nød E36 er den eneste BMW som kan kle lyktelister. Synes også det kan bli for mye sort om du har sort grill og carbon-emblemer også jeg da, men det er nå min smak. Synes det er viktig at grillen kommer godt fram.

Ellers ville jeg bytta ut de diadem-pærene med Philips SilverVision og satt på MTec 4350K pærer i tåkelysene :)

Skrevet

Kanonbil med nydelig interiør, utstyr osv.

Det første jeg gjorde når jeg fikk min 330d til Norge var å skifte eksosen slk du foreslår, helt enig.

Sort grill er et must på de bilene :-)

Ikke glem å oppdatere navigasjonen din, send PM hvis du ønsker mer info rundt det...

Angel Eyes er bestilt sier du? Hvilken type havnet du på?

Gratulerer med bilen.

Skrevet
Kanonbil med nydelig interiør, utstyr osv.

Det første jeg gjorde når jeg fikk min 330d til Norge var å skifte eksosen slk du foreslår, helt enig.

Sort grill er et must på de bilene :-)

Ikke glem å oppdatere navigasjonen din, send PM hvis du ønsker mer info rundt det...

Angel Eyes er bestilt sier du? Hvilken type havnet du på?

Gratulerer med bilen.

kjøpte angel ayes på ebay , husker ikke hva slags type ! men mener det var 6000k hvertfall !

han som hadde bilen før meg hadde kjøpt navi plate på bmw i år til 3500kr !! så den er oppdat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...