roysin Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 jeg får vel legge ut bilder og info om min nye og første BMW , en 320d e46 har alltid vært opel gutt , men nå skulle jeg prøve noe annet! og da var førstevalget BMW bilen blei importert fra tyskland i fjor. det sitter 19" felger med 235/35-19 på den godkjent i vognkort:) Jeg Tror att den har alt utstyr. noen som kan finne noe som mangler? håper dere liker det dere ser? planer videre er: coilover, må ned !!!!! få bort den diesel tuten sorte nyrer carbon emblemer mørke sideblink lakkere frontfanger og panser noen andre som har noen tips ?
tmice Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Pent utgangspunkt, med MASSE utstyr! Tipsene dine er jo bra, hadde vel satt Crome lister rundt intrsumentene, øyelokk, angel eyes, men det tregs jo ikke, pent nok sånn som det er...
roysin Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 angle eyes er bestilt ja . glemte bare og skrive det !!hehe veit ikke om jeg liker øylokk på e46 ?
tmice Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Nei det er jo en smaksak det også!, syns de aller minste ikke er så gærn, men de er meget vakre uten også!! Tor du må nyte alt det utstyret du har og kose deg med en fin bil, alltid tid nok til å "pimpe" den litt etterpå
Steffan C Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 veit ikke om jeg liker øylokk på e46 ? Nei, det syns jeg ikke du skal like . Meget pen og godt utstyrt BMW du har fått deg. Må vel være deilig og ikke kjøre Opel lenger? . Kansje få deg noen andre speil etterhvert?
roysin Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 har hatt gode erfaringer med opel jeg , men må nok si att denne er nok i en annen klasse .hehe
larserso Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Det må sies å være velutstyrt ja! Ser ut til å være en fin bil. Grattis! Vær så snill å ikke sett på lyktelister. Synes til nød E36 er den eneste BMW som kan kle lyktelister. Synes også det kan bli for mye sort om du har sort grill og carbon-emblemer også jeg da, men det er nå min smak. Synes det er viktig at grillen kommer godt fram. Ellers ville jeg bytta ut de diadem-pærene med Philips SilverVision og satt på MTec 4350K pærer i tåkelysene
Dr_S Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Tipper ikke du angrer på at du kvitta deg med skropelen? Pen bil!
roysin Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 hadde en meget bra opel jeg , astra bertone turbo 2001 modell, kommer i neste gatebil faktisk.
bayerola Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 halloisen roy,gratulere med ny kørj da men hjertet banker for opel enda vel ? hehe (håper)
doG Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Kanonbil med nydelig interiør, utstyr osv. Det første jeg gjorde når jeg fikk min 330d til Norge var å skifte eksosen slk du foreslår, helt enig. Sort grill er et must på de bilene Ikke glem å oppdatere navigasjonen din, send PM hvis du ønsker mer info rundt det... Angel Eyes er bestilt sier du? Hvilken type havnet du på? Gratulerer med bilen.
Odd-M Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Du mangler hengerfeste så vidt jeg kan se av den ustyrslista.
roysin Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Du mangler hengerfeste så vidt jeg kan se av den ustyrslista. ja gudskjelov for det ! hehe
roysin Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Kanonbil med nydelig interiør, utstyr osv.Det første jeg gjorde når jeg fikk min 330d til Norge var å skifte eksosen slk du foreslår, helt enig. Sort grill er et must på de bilene Ikke glem å oppdatere navigasjonen din, send PM hvis du ønsker mer info rundt det... Angel Eyes er bestilt sier du? Hvilken type havnet du på? Gratulerer med bilen. kjøpte angel ayes på ebay , husker ikke hva slags type ! men mener det var 6000k hvertfall ! han som hadde bilen før meg hadde kjøpt navi plate på bmw i år til 3500kr !! så den er oppdat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå