Odd-M Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Du mangler hengerfeste så vidt jeg kan se av den ustyrslista. ja gudskjelov for det ! hehe Øyet som ser. Jeg hadde aldri vurdert å kjøpe uten hengerfeste. Ergo har du ikke ALT utstyr!
roysin Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Du mangler hengerfeste så vidt jeg kan se av den ustyrslista. ja gudskjelov for det ! hehe Øyet som ser. Jeg hadde aldri vurdert å kjøpe uten hengerfeste. Ergo har du ikke ALT utstyr! alt utstyr som er noe vits å ha !! hehe er ikke noe trekkvogn detta . det har jeg andre biler til ! hehe
M_Pia Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 angle eyes er bestilt ja .glemte bare og skrive det !!hehe veit ikke om jeg liker øylokk på e46 ? Facelift`en er tøff som den er Jeg synes ikke den trenger øyelokk
roysin Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 angle eyes er bestilt ja .glemte bare og skrive det !!hehe veit ikke om jeg liker øylokk på e46 ? Facelift`en er tøff som den er Jeg synes ikke den trenger øyelokk nei det blir nok ikke noe øyelokk gitt !
doG Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 han som hadde bilen før meg hadde kjøpt navi plate på bmw i år til 3500kr !! så den er oppdat! Ok, da har han gjerne opdatert operativsystemet også slik at du bla. får kartet i perspektiv (på skrå).
roysin Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 han som hadde bilen før meg hadde kjøpt navi plate på bmw i år til 3500kr !! så den er oppdat! Ok, da har han gjerne opdatert operativsystemet også slik at du bla. får kartet i perspektiv (på skrå). ikke noe på skrå ? hvordan gjøres det ?
doG Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 ikke noe på skrå ? hvordan gjøres det ? Du må oppdatere firmware'n. Brenne ut på en CD, legge inn i DVD spillern og vri om nøkkelen for å starte anlegget. Blir da automatisk oppdatert, Dette og mye snadder til BMW Pro. navigasjon finner du her: http://www.x5world.com/navigation-system/ Første "Sticky" tråd er den firmware'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå