John H Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Jepp, da har eg bytta ut den gamle 99' e46 318i med en 2003 316i. Kunne egentlig tenkt meg en større motor, men inngikk kompromiss med meg selv, nyere, mer utstyr mot samme mod som gamle men større motor. Kom fram til at eg ikke trengte noe større, det er jo også 115 hk i denne modellen..og det er egentlig mest kona som kommer til å kjøre den. Så her er litt info! 2003 mod. betalte 160 000 kr for den, Da var den kjørt 64'km, nå er den kjørt 66000km. Bilen er totalt strøken utenom en liten bulk på framskjerm, men den er nå rettet ut nå og vises knapt.. Rimeligt bra med utstyr, vertfall ingen som var i nærheten da eg kjøpte! *Sport skinn interiør m/varme *Individual Svart taktrekk *(individual?) Børstet alu int.lister *Sport skinnratt med multifunksjonsknapper *Innvendig lyspakke *Harman Kardon Stereo *Cd spiller m/cd magasin *Aut. Klima *Cruisecontroll *Regnsensor *Ryggesensor *Aut.avblendbart speil *Org. BMW Alarm *Org. Xenon *Hvite blinkers rundtom *Org. svarte tøymatter *Soltak Fikk også med en takboks fra Thule som var strøken Har nå i ettertid fått på den *Senkesett fra H&R 40/15 *BBS CH felger 8,5 og 9,5*19" med helt nye 235 dekk rundtom På ønskelista er csl front med carbon splittere og csl bag.lokk til å begynne med. Så hva syns dere om pris/utsyr/km-stand? Kommer bedre bilder så snart været tillater det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Grattis med ny fin E46!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Grattis! Den såg veldig fin ut og riktig utstyrt Ville vært forsiktig med å rota mye med utseendet på den jeg. I såfall burde det være original stil, etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Takker, er veldi fornøyd med den så langt, går endel billigere enn gamlebilen også.. Tror ikke det blir for mye med den stylinga heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Grattis med ny bil Denne bilen har potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 m3 csl kan bli litt i kraftigste laget hvis du ikke har noen skikkelige sideskjørt å kompansere med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 sier bare M-sport styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Grattis:) Pen bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Grattis! Lørdag/Søndag er det mulig jeg legger inn "nybilen" E46 også... Pen den der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Har da tatt noen nye og skikkelige bilder av bilen Den savner virkelig en front syns eg Deiligt med svart takhimmel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Pent! Gode biler å kjøre dette, og felgene sitter som et skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Du får bryte på den en M3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå