BreitBau Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Han har ikke sagt noen pris enda, men håper nå egentlig ikke det er en Hartge.. Skal jeg først bruke så mye penger så tror jeg egentlig heller jeg vil ha meg tak i en Sport Evo... Men slike ting er mer uaktuelt så.. Steike så sjelden den Hartgen var? Tror nok IKKE det er det siden selger ikke har bestemt seg for pris enda.. Men om det er en E30 M3 Hartge Replika uten M5 motoren så er jo det forsåvidt greit det.. Er ikke draget og motoren i en E30 M3 jeg er ute etter.. 325'en er grei nok den og en E30 M3 er det ikke sååå mye mer guffe i. Det er for kjøreopplevelsen og ikke minst Ikonet det er, som gjør at jeg vil ha en E30 M3.. Og for min del er det kun aktuelt å ha den som utstillingsbil og for å holde den mest mulig i perfekt stand og uten de heftigste ombyggingene..
SSM Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Det var det jeg og trodde jeg skulle gjøre når jeg kjøpte min.. Har brukt en god del tusen på den bare i vinter i understell og div. Er så morro å kjøre at det nesten er skummelt, har store problemer med å holde fartsgrensa. Spesielt på svingete vei
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Hehe.. Ja hadde vært motto å kunne eid en skikkelig strøken E30 M3 når jeg blir oppi 40-50 årene.. Og da er jo bilen omtrent like gammel som meg Nå skal det jo sies at den jeg har i dag kun er 7 år yngre enn emg den også da.. Og å hatt en E36 325i InfinityII når du blir 50 er sikkert like stas
Espen M33 Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Hehe..Ja hadde vært motto å kunne eid en skikkelig strøken E30 M3 når jeg blir oppi 40-50 årene.. Og da er jo bilen omtrent like gammel som meg Nå skal det jo sies at den jeg har i dag kun er 7 år yngre enn emg den også da.. Og å hatt en E36 325i InfinityII når du blir 50 er sikkert like stas Ja, det aner meg hva "mannen" i gata tenker om femtiåringer i styla E36
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 blir en helt annen lyd om 26 år når jeg er 50
Yngvejos Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Det er vel ingenting som heter hartge optikk til e30 m3. Da må det isåfall være felger og dekaler. Har du anledning til å kjøpe en h35-24, bør du slå til med en gang. For da sitter du igjen med den råeste e30en noen gang produsert. Men det er vel mer sansynlig at den er utstyrt med noe av dette.
helgeb Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 hartge m3 har jeg faktisk aldri hørt om. noen som vet hvor mange slike som ble produsert? har du kommet over en sånn må du slå til!! sport-evo kan vel ikke måle seg med dette. kjenner en som har en alpina b6-s som han setter høyere i verdi enn sin strøkne sport-evo med 40000km på telleren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå