Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan den Jan Erik du snakker om, være Jan Erik Lindvall? Han bygget endel rå biler på begynnelsen av 90-tallet, blant annet en Mercedes W124 med Corvette-motor og, for tiden, digre 18" fem eikede Artecfelger. Klarte ikke å finne noe om han på googlesøk, men kanskje noen andre har mer info?
Nei, det er ikke Lindvall. Karen det snakkes om her heter Jan Erik Jørgensen.
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan den Jan Erik du snakker om, være Jan Erik Lindvall? Han bygget endel rå biler på begynnelsen av 90-tallet, blant annet en Mercedes W124 med Corvette-motor og, for tiden, digre 18" fem eikede Artecfelger. Klarte ikke å finne noe om han på googlesøk, men kanskje noen andre har mer info?

Du tenker nok på Stein Arne Lindvall :)

Skrevet
et bilde jeg fannt

0r6telyfoikj2go6it38.jpg

Den ligner, men tviler på det er samme bil, er ikke samme felgene i allefall. Men rå var den ;)

Er enig i det med orginalfarger og verdi, skulle jeg hatt en M3 E30 igjen så skulle den vært helt orginal, og med orginal farge. Har man en "oppgradert" M3, med større hjul, litt carbondeler og sånn så kan det godt være en annen farge synes jeg :)

Skrevet

Man gjør det man selv vil med sin egen bil uten at noen andre egentlig har noe med det.. Men jeg snakket generelt sett om salgsverdi. Og en original alpinweiss E30 M3 i god stand hadde nok oppnådd en meget god pris i dag.

Skrevet
Man gjør det man selv vil med sin egen bil uten at noen andre egentlig har noe med det.. Men jeg snakket generelt sett om salgsverdi. Og en original alpinweiss E30 M3 i god stand hadde nok oppnådd en meget god pris i dag.

Helt enig.

Det er klart at de som er ute etter en dønn orginal E30 M3 idag, vil ha den i orginalfargen også.

Skulle jeg letet etter en orginal og velholdt M3 idag, ville jeg gått for Alpinweiss eller Hennarot. Begge er like vanskelige å få tak i vil jeg tro ;)

Skrevet
Vet ingenting om bilen, men hvit-grønn-blå..... Lakkeres den tilbake til originalfargen så vil iallefall verdien på den gjøre et hopp. Alpinweiss E30 M3 er nesten klin umulig å oppdrive i dag.

Det er ihverfall 2-3 til salgs på mobile.de

Skrevet
Vet ingenting om bilen, men hvit-grønn-blå..... Lakkeres den tilbake til originalfargen så vil iallefall verdien på den gjøre et hopp. Alpinweiss E30 M3 er nesten klin umulig å oppdrive i dag.

Og en på autopower.se

Skrevet

Og en på autopower.se

Ja, og prisene er?? Jeg sier ikke at de ikke finnest. Jeg sier at de er ettertraktede, og derfor er prisene høyere enn på en som er lakkert i uorignal farge. Jeg vurderte selv å kjøpe en 90 modell alpinweiss M3 for tre år siden, men den ble 240k inn. Fant det for dyrt, men hadde sikkert fått igjen det og litt til i dag.

Skrevet

Min bil blir hvertfall blå, det kan man si med en gang!

Den grønne som er bilde av her oppe er ikke samme bil, den har 18" felger og jeg skimter Recaro stoler. Ser og ut som den har rullegardin bak.

Skrevet

Sikker på at den grønne har 18"? Jeg tror det er 17". Felgene heter vel noe som Tramontia Star, og mener man ikke fikk de større enn 17".

Skrevet

De er nok 18", er mye mye midre gummi på de enn på mine 17".

Har fått ett navn på en som muligens har hatt denne bilen før, men finner ikke tlf nr på det navnet hos 1881 og Gulesider.

Skrevet

Har to navn her nå:

Eivind Størlaug og Svein Tore Kristiansen (Svein, Svenn, Svend??)

Sisst nevnte skal holde til i Trondheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...