GiljeN Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 skal vell gå greit å lade 0.4 - 0.5 uten å gjøre noe
Terje325i Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 når du skal ha mer effekt, så trenger du mer bensin!...så du trenger ihvertfall bensintrykksregulator. Men husk: det er et sjangsespill uten å senke tenninga..går fort til f
OLEZZ Skrevet August 30, 2008 Skrevet August 30, 2008 Jeg benka min nå for litt siden. 300 i motor, og 260,5 på hjula. Ved 0.8 bar Det jeg har er større dyser, chip, større bensinpumpe, mls toppakning, og noe mer småtteri. Om du skal lade 0.4-0.5 trenger du ikke så mye mer enn turbokittet + chip som gir mer bensin, og senker tenning. Muligens progressiv bensintrykksregulator, men det funka dårlig på min. Skal du lade mer enn dette blir det dyrt. Husk plugger med mer varmeverdi, og justert åpning. Kjør på BCPR7ES eller BKR8EIX og 0.5 åpning.
oddis Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Ikke glem alle praktiske løsninger du må finne ut av. De sier det er bolt on men er skjelden det, da ikke motoren er laget el levert for ettermontering av snurre. Så rett så rett. Jeg har til dags dato aldri sett et kit som er 100% bolt on. Det folk ikke tenker over er at downpipe, eksos, kapping, ic fester modding, borring av oljeretur, nipler til oljetilførsel + ledning, modding av veivhusvent og innsugs generelt. Vakumnipler. Ja, you name it.. Glem ikke at motorrommet ofte må omøbleres.
|Ole| Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 snakk heller med Kimmit... www.kimmit-sport.com Dei har alt du trenger og heilt sikkert nokken gode forslag.
E30 Andreas Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 på 0,5 trykk trenger du ikke ny btr eller lmm bare en chip som øker bensin og senker tenning som OLEZZ skrev. menn hvis du skal ha et dyrere kit og lade mer så bør du ha ny btr,lmm,dyser,osv.. Et ebay kit blir bensinforhold/luft bare grovt justert. Det viktigste er at den ikke går magert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå