Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Må så klart hentes :roll: Jeg har ikke hengerfeste på bilen. Heller ikke tilhenger.

• 2 weeks later...
Skrevet

Fort og fort... Måtte ha to visninger. Tregt marked. Fikk ikke akkurat prisen jeg ville ha. Ikke Tonje heller. Men hadde vel totalt en fortjeneste på over 1.5 mill tilsammen på begge. Greie gryn det. :wink:

Skrevet
Fort og fort... Måtte ha to visninger. Tregt marked. Fikk ikke akkurat prisen jeg ville ha. Ikke Tonje heller. Men hadde vel totalt en fortjeneste på over 1.5 mill tilsammen på begge. Greie gryn det. :wink:

kjøpe deg ny m3 elns da?:D

Skrevet

Hehe. I wish. Nei pengene går rett i huset vi har kjøpt. Kan jo ikke bo i en M3. Alt for liten. :roll:

Men ny bil til neste år er planen. Men dog ingen M3.

Skrevet

Satan for noen prisforskjeller på storbyene og her gitt.. Jeg kjøpte ny 3 roms i vinter til 850k, sto til en mill....:) jaja=) Gratulerer alikavel, var 2 ganske fine leiligheter! :)

Skrevet

Selv om det var "tregt", så er det ingenting kontra resten av landet, så det er en god tid å selge på. På Jæren (fra Bryne til Stavanger ihvertfall) har prisene ØKT det siste året, og pågangen har ikke avtatt, slik som i resten av landet. Oslo er jo f.eks. flere prosent ned kontra fjoråret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...