Lars89 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Hva må jeg ut med vis jeg skal senke bilen min? Har ikke mye peiling på senking. I hovedsak vil jeg bare senke fremme. Bak synes jeg den bra ut. Må tenke litt på at det fort kan komme mange cm med snø i Tromsø på vinteren. Må av med fjørbeinet og presse sammen fjøra med fjørklemme. Bør vite hva du driver med da det er MYE spenn i en fjør. Har jo de galningene som bare skrur av mutteren på toppen og lar delene fly alle veier. Anbefales IKKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Hva må jeg ut med vis jeg skal senke bilen min? Har ikke mye peiling på senking. I hovedsak vil jeg bare senke fremme. Bak synes jeg den bra ut. Må tenke litt på at det fort kan komme mange cm med snø i Tromsø på vinteren. hvor mange mm vil du senke den da? om du bare vil senke 10-15 mm så e jo senkeskåler et greit alternativ... Men om du bare kjøper senkefjører, så blir bilen bare lavere, men ikkje noe serlig stivere. Da bør du skifte dempere også om du vil ha kombinasjon lav/hard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Vurderer 45/30mm fra schmiedmann.no/ Jeg skal skjekke nærmere om jeg trenger nye dempere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Takk. Kan oppdatere med at jeg har kjøpt nye dempere og fjærer bak, venter og på deler. Bilen står delvis fraskrudd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 En liten update Montert nye dempere og fjærer rundt om nå. Monterer xenon om ikke lenge. Tåkelys montert og nye blinkers.. Ett til.. Pluss sotet litt bak. Ble MEGET fornøyd med resultatet! Kommentar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Da har jeg montert xenon i langlys og tåkelys:) Langlysene ble utrulig bra:) Men er det noen som vet hvordan man justerer langlysene opp/ned? Kan legge inn bilde om ønske.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Kan oppdatere med noen bilder av hvordan min bil ser ut nå. Har gjort MYE siden sist oppdatering - Montert full effektanlegg fra Simons. - Lowtec 60/40 senk (godkjent selvfølgelig!) - Nye sportstøtsdempere. - DE lykter. - Montert parklys i blinklys og tåkelys. - Nye armlener. - Xenon i tåke (4300k) og langlys (8000k) - Nye høytalere fra Focal og Earthquake. - Diverse nye lister, klips osv. - ++ Noen bilder: Kommer flere bilder siden, kommertarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Fett dette, liker faktisk parklys mod'ene dine. Skiller seg ut. Bra start Hadde vært topp med bilder fra siden etter senkingen! Ellers så kan du jo se på det han her har gjort, er stilen din tror jeg. Føler han har gjort noe rett et sted Ikke feil å hente litt inspirasjon her. Forholdsvis enkle modifiseringer, men det gjør den til en av de feteste e34ene jeg har sett. http://www.epitom3.com/pics/10-14-07/IMG_1523.jpg http://www.epitom3.com/pics/10-14-07/IMG_1511.jpg Tonnevis flere bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 En liten update Montert nye dempere og fjærer rundt om nå. Monterer xenon om ikke lenge.Tåkelys montert og nye blinkers.. Ett til.. Pluss sotet litt bak. Ble MEGET fornøyd med resultatet! Kommentar? sliter litt mye på det ene dekket der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Fett dette, liker faktisk parklys mod'ene dine. Skiller seg ut. Bra start Hadde vært topp med bilder fra siden etter senkingen! Ellers så kan du jo se på det han her har gjort, er stilen din tror jeg. Føler han har gjort noe rett et sted Ikke feil å hente litt inspirasjon her. Forholdsvis enkle modifiseringer, men det gjør den til en av de feteste e34ene jeg har sett. http://www.epitom3.com/pics/10-14-07/IMG_1523.jpg http://www.epitom3.com/pics/10-14-07/IMG_1511.jpg Tonnevis flere bilder av bilen. Jepp skiller seg ut Kommer bilder av senkingen, fra siden etterhvert. Er 14cm fra bakken og opp i frontfangeren. Er en grei høyde, siden jeg bor i Nord-Norge, hehe. Kommer shadowline-lister etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Baklyktene ble egentlig ganske så stilig Men jeg lurer på en ting. Har du en gang hatt bilder i første posten i denne tråden? Det virket på kommentarene som folk hadde sett bilder av bilen, men jeg finner ingen før på side 2. PS: V8-front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Baklyktene ble egentlig ganske så stilig Men jeg lurer på en ting. Har du en gang hatt bilder i første posten i denne tråden? Det virket på kommentarene som folk hadde sett bilder av bilen, men jeg finner ingen før på side 2.PS: V8-front! Samme her. nydelig bil forresten, mange kelvin i xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Baklyktene ble egentlig ganske så stilig Men jeg lurer på en ting. Har du en gang hatt bilder i første posten i denne tråden? Det virket på kommentarene som folk hadde sett bilder av bilen, men jeg finner ingen før på side 2.PS: V8-front! Baklyktene står ikke lengre på. Har byttet. Har hatt bilde i første post, men tok de vekk. Angående V8-front, så kommer det aldri til å skje. Jeg syns det ikke passer. Samme her.nydelig bil forresten, mange kelvin i xenon? 4300k i tåke og 8000k i langlys = MEGET godt lys faktisk. Slik ser bakdelen ut nå: Bilde hvordan senkingen ble: Ser litt hjemme-mekk ut, men er vist slik det skal være : Hadde dette bilde som utgangspunkt, men ble ingen AE heldigvis: ..Og et bilde av kompisen min sin BMW E39, som nå er solgt. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Vil se mer bilder av senken Hva kom det på totalt? Kjøpte du kun fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå