Sleeper Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Pen BMW 540ia Varebil til salgs. Komplett servicehefte. Bilen har komplett M-pakke utvendig, (ORIGINALT) samt oppgradert til 2001 lamper foran og bak,(ORIGINALT) 18" M5 Hjul (Smidde Orginale) Utv. Høyglans Shadowline, I 2007 ble den påkostet klimakomfort frontrute og nye bremser rund baut samt nye luftfjærer og M-tech understell foran.(70.000,- NOK) Rust på førerdør og bakluke, liten skade høyre fremskjer + dør, samt noe lakkskimmer på v.bakdør, dòg ikke veldig optisk skjemmende, men bør nok tas på sikt. Ellers i normal bruktstand. Kun bakseterygg som følger med. Skikkelig kjøremaskin med mye glede! Årsavgift betalt. Det følger med 4stk strøkne dører + bakluke (begge deler) fra 2003 MOD E39. Dette var planlagt å bytte og lakke, da rust er et problem disse modellene. Mulig jeg gjør dette selv og heller setter opp prisen. Defekt AC, verksted mente der var selve AC Radiatoren. (ca 2500kr + gass) Byttet olje i girkasse, flushet hele kassen (2007). Bilen har følgende utstyr i tillegg til hva som ble levert standard i 540i; * M-Sport understell m/nivåreg. * M-Aerodynamikkpakke II * M-Sport multifunksjons/skinnratt * Orginal E39 M5 felger (sjeldne) * M-Sport fotstøtte * Individual Antrazit takhimmel * Individual hvite blinklys * Høyglans Shadowline * Montana skinn, sort * Sportstoler foran * Dobbelt isolerglass i dørene * Servotronic * Konstantfartsholder (Cruisecontrol) * Org. bakvindu rollo`s * Digitalt klimaanlegg (selektivt) * DSP "Dynamic Sound Prossesor" (Største stereo) * CD-veksler * Org. BMW mobiltelefon m/handsfree opplegg. * El. glasstakluke * 4 X el. vinduer * 2 X setevarme * Regnsensor * Lyktespyleanlegg * Velourmatter * "Smokers package" * Modellskrift bortfall Km: 218 000 Selges : 150 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Interessert i bytte mot ORGINAL E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Planen var å beholde deg eller bytte i E30 M3. Men ser ut som jeg går over på firmabil ganske snart, så da er den tilsalgs igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Når er den tatt inn til Norge? Hvorfor har den bare ett blås bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Mener 540i har kun et blås bak, denne har ettermontert litt større stuss. Bilen er tatt i i April 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hvorfor har den bare ett blås bak? Gunnar da, dette burde du vite. 540 har kun ett blås bak, men har to lyddempere som ligger paralellt med hverandre, som går ut i ett rør. Nydelig bil! Denne hadde vært no for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det burde jeg kanskje, men E34 540i mener jeg har dobbel blås, og på 7-serie er røra skjult samme hva slags motor som sitter i - men der har den uansett et blås på hver side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 knallfin bil! og en kjempegrei pris syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det burde jeg kanskje, men E34 540i mener jeg har dobbel blås, og på 7-serie er røra skjult samme hva slags motor som sitter i - men der har den uansett et blås på hver side.. Det er så sant, så sant! Er noen av dere som kjører rundt i E38:P mens noen av oss andre må slite med E46n.. nok OT! Håper du får solgt bilen, prisen er fin, syntes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Kan ta innbytte i E34 520 +, manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Når er det mulig å sette inn bakseter gratis? Kan kilometerstanden dokumenteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Rart ikke denne er solgt da.. skulle gjerne kjøpt jeg som sagt! Men har en 320 for mye.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Har funnet ut av det med baksetene. Dersom du kan dokumentere kilometerstanden og den har komplett servicehefte er jeg seriøst interessert. Hva slags deler (slitedeler) har blitt byttet den senere tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Garantert KM.Stand Slitedeler som er byttet står i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg