tuder Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Bilen min blir alt for lav bak når den er litt opplasta. Har sett en plass der du kan kjøpe gummiforing til å ha under fjæra som bygger opp litt, 0,5cm eller noe. Tror det var på schmiedmann eller no men finner det ikke nå, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Den kan du kjøpe hos BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 er ikke de like store som de orginale? eller har de flere typer med forskjellig høyde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 tror du får i forskjellig høyde, fra 3 til 10mm? Om du skal heve mer kan du jo kjøpe deg en sånn justerings-sak. www.shcmiedmann.no http://schmiedmann.no/ProductPictures/i ... 09_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Er ikke alle disse såkalte heveklossene i utgangspunket kun godkjent for utstilling? Hvis jeg har skjønt begrepet riktig ( tenker da på sånne sorte du får kjøpt på biltema f.eks og legger mellom spiralene på fjæra... Eller er jeg heeelt ute på jordet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Er ikke alle disse såkalte heveklossene i utgangspunket kun godkjent for utstilling? Hvis jeg har skjønt begrepet riktig ( tenker da på sånne sorte du får kjøpt på biltema f.eks og legger mellom spiralene på fjæra...Eller er jeg heeelt ute på jordet her? det er ikkje lov,men det virker fint.fås kjøpt på biltema gs schmeidmann osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsBuer Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 "gummi spacere" til fjærene fungerer kurant det. men etter 1 sesong kommer de til å drøsse fra hverandre. Ikke kjøp de fra biltema, du får som regel det du betaler for;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå