Gå til innhold

92` 325 coupe 550-600hk vurderes solgt

Ola.
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan gå å få den igjennom hosbiltilsynet ved hjelp av tüv, men ellers tviler jeg på at det går.. Kommer litt ann på biltilsynet ditt..

Er jo bygd på orginal motoren i prinsippet, så det kan hende ditt biltilsyn aksepterer 15% øknings regelen og da.. Men da må du iallefall montere katalysator først :)

Derimot, så vises FINT lite av turbo innstallasjonen! Ovenifra, så må du nesten vite om at det er turbo nedi der et sted ;)

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta bort eventuell tvil hos enkelte (endel spm om det på pm);

Bilen går som den skal slik den står nå, og jeg cruiser daglig en og annen runde med den.. Fungerer som bare det :) Går meget bra gjør den å...!

Har laget annonse på autodb å, da det virker som det er litt for lite publikum til å få solgt en så rå bil her inne..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1965550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er eksos og bensin tilførselen fikset på?så en egentlig bare kan sette seg inn å kjøre,uten alt for mye tull?og ikke vekke hele bygda med frieksos??

Det er bare å sette seg inn å kjøre denne nå ja!

Men det er 3" eksos hele veien, med kun en liten demper, så den er jo noe høylytt ;) Dog, en utrolig fet lyd ;)

Skal du bruke bilen hver dag, i et boligfelt, så setter nok naboene pris på en litt større lyddemper etterhvert.

Nevnte jeg fet lyd? hehehe.. Vi snakker ståpels :D

Er igjen no små arbeid på bensintilførselen.. Må bytte en 10cm slange, senke pumpene et par cm lengre ned i tanken, å bytte bensintrykkregulatoren.

Bensintrykket følger turbotrykket, men det senkes ikke ved vakum.. Dette betyr at jeg måtte mappe dyse åpningstiden ned deretter (ved vakum/finkjøring), for å få den til å fungere allikevel. Ikkeno hokus pokus dette..

Du merker dette kun ved at tomgangen er på 1200rpm å litt ujevn.. Ellers er den helt fin å kjøre.

Frieksosen er kun at det fiser litt i skjøtene da.. Er ikke der "bråket" kommer ifra.. Litt pasta i skjøtene, å det er iorden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut 8)

Er ganske inntressert,har lyst på en bimmer som går bra.

Er ikke inntressert i innbytte i en 2wd cossi?+ mellomlegg.

Om du er inntressert,så får du nesten komme med forslag på hvor mye i mellomlegg.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Har penger til bilen utenom å bytte,men jeg begynner å slite med plass på gårdsplassen :lol:

5 biler tar litt plass :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut 8)

Er ganske inntressert,har lyst på en bimmer som går bra.

Er ikke inntressert i innbytte i en 2wd cossi?+ mellomlegg.

Om du er inntressert,så får du nesten komme med forslag på hvor mye i mellomlegg.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Har penger til bilen utenom å bytte,men jeg begynner å slite med plass på gårdsplassen :lol:

5 biler tar litt plass :roll:

Jeg har vel egentlig ikke så lyst på en annen bil nei..

Da beholder jeg heller denne.. Sliter med at døgnet er for kort, så jeg prøver å korte inn i alle ledd å ender her :(

Dette er så godt som den perfekte lekebil etter min egen standard, så det frister ikke så mye med noen annen bil..

Om du er intressert i rask bimmer, å synes dette prosjektet svarer til ønskene på specs, så kan jeg iallefall forsikre deg om at du ikke får det til billigere selv :) Ikke i nærheten engang, om du bygger det like seriøst som dette.

Ring meg på 91549906 om du lurer på no du :)

Jeg har ikkeno å skjule, å ønsker et ærlig salg av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...