Ola. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Det dukker stadig opp fler og fler intresserte, men ingen 100% håndfaste avtaler enda.. Så enda er det mulighet for å handle seg et gromt prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Hvordan vil det gå å få godkjent alt dette? Må si jeg har allerede lekt med tankene om å selge touringen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Det kan gå å få den igjennom hosbiltilsynet ved hjelp av tüv, men ellers tviler jeg på at det går.. Kommer litt ann på biltilsynet ditt.. Er jo bygd på orginal motoren i prinsippet, så det kan hende ditt biltilsyn aksepterer 15% øknings regelen og da.. Men da må du iallefall montere katalysator først Derimot, så vises FINT lite av turbo innstallasjonen! Ovenifra, så må du nesten vite om at det er turbo nedi der et sted Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Lørdags bump Er flere intresserte, men ingen som har kommet med penger enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 må bare spørre=P hvilke frontlykter er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Vet ikke desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Opp med seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 For å ta bort eventuell tvil hos enkelte (endel spm om det på pm); Bilen går som den skal slik den står nå, og jeg cruiser daglig en og annen runde med den.. Fungerer som bare det Går meget bra gjør den å...! Har laget annonse på autodb å, da det virker som det er litt for lite publikum til å få solgt en så rå bil her inne.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1965550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Opp å hopp Ingen som vil spare seg 50k+ samt slippe unna 100-150 arbeidstimer på en sånn bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Er eksos og bensin tilførselen fikset på?så en egentlig bare kan sette seg inn å kjøre,uten alt for mye tull?og ikke vekke hele bygda med frieksos?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Er eksos og bensin tilførselen fikset på?så en egentlig bare kan sette seg inn å kjøre,uten alt for mye tull?og ikke vekke hele bygda med frieksos?? Det er bare å sette seg inn å kjøre denne nå ja! Men det er 3" eksos hele veien, med kun en liten demper, så den er jo noe høylytt Dog, en utrolig fet lyd Skal du bruke bilen hver dag, i et boligfelt, så setter nok naboene pris på en litt større lyddemper etterhvert. Nevnte jeg fet lyd? hehehe.. Vi snakker ståpels Er igjen no små arbeid på bensintilførselen.. Må bytte en 10cm slange, senke pumpene et par cm lengre ned i tanken, å bytte bensintrykkregulatoren. Bensintrykket følger turbotrykket, men det senkes ikke ved vakum.. Dette betyr at jeg måtte mappe dyse åpningstiden ned deretter (ved vakum/finkjøring), for å få den til å fungere allikevel. Ikkeno hokus pokus dette.. Du merker dette kun ved at tomgangen er på 1200rpm å litt ujevn.. Ellers er den helt fin å kjøre. Frieksosen er kun at det fiser litt i skjøtene da.. Er ikke der "bråket" kommer ifra.. Litt pasta i skjøtene, å det er iorden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Høres flott ut Er ganske inntressert,har lyst på en bimmer som går bra. Er ikke inntressert i innbytte i en 2wd cossi?+ mellomlegg. Om du er inntressert,så får du nesten komme med forslag på hvor mye i mellomlegg. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Har penger til bilen utenom å bytte,men jeg begynner å slite med plass på gårdsplassen 5 biler tar litt plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Høres flott ut Er ganske inntressert,har lyst på en bimmer som går bra. Er ikke inntressert i innbytte i en 2wd cossi?+ mellomlegg. Om du er inntressert,så får du nesten komme med forslag på hvor mye i mellomlegg. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Har penger til bilen utenom å bytte,men jeg begynner å slite med plass på gårdsplassen 5 biler tar litt plass Jeg har vel egentlig ikke så lyst på en annen bil nei.. Da beholder jeg heller denne.. Sliter med at døgnet er for kort, så jeg prøver å korte inn i alle ledd å ender her Dette er så godt som den perfekte lekebil etter min egen standard, så det frister ikke så mye med noen annen bil.. Om du er intressert i rask bimmer, å synes dette prosjektet svarer til ønskene på specs, så kan jeg iallefall forsikre deg om at du ikke får det til billigere selv Ikke i nærheten engang, om du bygger det like seriøst som dette. Ring meg på 91549906 om du lurer på no du Jeg har ikkeno å skjule, å ønsker et ærlig salg av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Bilen er vel da å regne som solgt, om ikkeno uventa dukker opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg