JonasD Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Blir bra Lars! Var det ikke Trans7 du brukte? Ikke Tech7?
Larsinnj Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Ble i tvil nå så måtte gå å se! Men var Tec7 ja.
JonasD Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Hmm. For på min står det Trans7, stor, i hvit, rød og grønn. Silikon det også EDIT: Sikkert sett feil, søka på google
Larsinnj Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Da var teorien bestått! Jeg skulle også montere nytt ratt, fordi at jeg kunne rikke rattet ca 5mm opp og ned slik som det var. Trodde det bare var bosset på rattet som var gåent, men fant ut at jeg kunne rikke på selve rattstammen også. :s Gikk inn å fant fram tegning på Gs bildeler, og fant et lager som kansje kunne vært gåent. Gitt ut å strippa ned hele rattstammen og fant lagret, med masse slark i. Tok da hele den biten der tenningslås er festet i fra en delebil som står i garasjen da denne var i orden, og jeg kunne bruke samme nøkkel jeg låser døren med. Med dette montert var det ingen slark på rattet. Rattet skal bare være der midlertidig da skinnet har løsnet i sømmen på baksiden, og jeg skal ha M-tech 2 ratt med alcantara med tiden! Fikk også shinet motorrommet litt, med det glemte jeg å ta bilde av.
Larsinnj Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Da var styrledd også skiftet. Skal ringe å skaffe time til eu-kontroll i morgen! Så da er det bare å håpe på det beste.
LarsiPan Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Gratiss me bestått teori da, glemte å spørre om det Fikk av resterende av forstillinga, så blir powerflexbytte på skolen imorgen
Larsinnj Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Takker! Ja, har litt mer å hjelpe seg med der!
Larsinnj Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 30 april blir det eu-kontroll! Må da skaffe prøveskilt, så får jeg prøvd den litt i samme slengen. Gleder meg.
LarsiPan Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Ja, for da har jeg forhåpentligvis lappen haha
Larsinnj Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Da var et sommerdekk, innerskjerm, og frontfanger montert. Fangeren skal av igjen for å modifiseres for bedre passform. Den skal også lakkeres når pengene tilater det. Tåkelys skal også kjøpes fordi begge har sprukket.. Ble dårlige bilder men. Legger også ved bilde av nyvasket (kattevask) motorrom.
Larsinnj Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Er nesten så jeg vurderer å kjøpe meg chromnyrer også. De på bildene er rogern sine som jeg bare prøve på for å justere. Det så jo alldeles ikke stygt ut! Får prøve på shadowlinenyrene mine før jeg bestemmer meg.
Larsinnj Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Fikk lagt om til sommerdekk i dag. Er på lånte felger til jeg får godkjent bilen, og lakkert mine egne. Synn det er bare èn senterkopp. Monterte også sideskjørt på venstreside og fronten. I går hang den bare på. Fikk også vasket den, men ser i etterkant at jeg må vaske grundigere en dag. Skulle også polert, men har ikke middel eller duk for øyeblikket. Må også gå over den med sånn lakkstift å dekke til noen sår. Gleger meg til jeg får tåkelys slik at fronten ikke blir så ensformig svart. Hadde tidligere lyst på sotede lykter, men nå har jeg nesten ombestemt meg, og vil ha chromnyrer og hvite lykter istede for shadowline og sorte lykter.
Markn Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Kjempefin bil. Vurderer å gjøre det samme. skaffe en bmw for å fikse på til jeg får lappen
Larsinnj Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Takker. Ja, det må du gjøre! Arti å ha noe å fikle med mens man venter på den store dagen og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå