Larsinnj Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Hehe... Den som lever får vite. Kan nedover å spørre hvis jeg rekker det etter skolen.
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Spilleren jeg har kjøpt er av typen Pioneer DEH-P75BT. Denne er det desverre ikke usb-kontakt på. Finnes det noen måte å fikse det? En kobling eller noe. Kjekt å slippe alle CD-ene flytende rundt i bilen og.
Larsinnj Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Da var spilleren koblet opp. Slet litt fordi at den ikke ville slå seg av og på med tenningen, så det ble det litt hodekløing. Men etter et par nyttige tips fra herr Yngvejos fikk jeg prdnet det. Frontfangeren blir tett av og så blir den mattet ned for lakkering. Samme med spoileren og speilene.
Larsinnj Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Elementene som skal baki. Blir så de slår forover, så det blir ganske anonymt i bagasjen håper jeg på.
Larsinnj Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Og nå holder jeg på å trekke om kassen. Bilder kommer senere!
Larsinnj Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Da var den ferdig trukket. Har ikke satt i elementene enda, men må la limet tørke litt først. Har ikke skåret på hull heller enda. Ble ikke verdens peneste, men tror jeg skal si meg fornøyd. Før: Etter: Det som blir visende:
Larsinnj Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Var ute med en kamerat i sta, så fant vi på at vi skulle koble forsterkeren min på hans Memphis MOJO 12". Gud i himmelen for et kraft/pris forhold det er på den forsterkeren. Spiller noe helt vanvittig til å koste 2800 kr! Muligens jeg kobler opp i min bil i morgen. Må gå over et par skøyter i kassen først da jeg gikk tom for tec7 da jeg holdt på tidligere en dag her.
Larsinnj Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Kobla opp subben i dag. Ble da ikke så verst! Tenker jeg skal skruve fast forsterkeren til kassen sånn at jeg får plass til litt bagasje og. Skruvde på noen "avstandsplater" på framsiden slik at subbene ikke slår i seteryggen. Synes jeg fikk det sånn passe anonymt baki der. Er ikke noe stor fan av monsterhøytalere som stikker opp av bagasjerommet når man åpner lokket!
Larsinnj Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Fikk telefon fra kjøreskolen at det er bestilt oppkjøringstime en gang i løpet av perioden jeg er der på intensivkurs. Altså en gang i uke 26 eller 27. Blir bra!!
Larsinnj Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Skifta termostat og lufta den i dag. Tok noen bilder i samme slengen. Skitten bil, men våre værguder gjør at det ikke er noe vits i å vaske den heller..
winchester Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Ser bra ut dette her, men spander en vask på den når sola skinner igjen Har ikke lest hele prosjekttråden din, men var den orginalt shadowline?
Larsinnj Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Ja, skal handle inn noen produkter å følge en guid på detailersclub tenker jeg. Med clay og full pakke. Vet ikke om det er orginalt, men tror det er byttet. Hvis jeg husker riktig er alle original shadow, men den ene over førerdøra er lakkert chrom. Blir vel byttet hvis jeg kommer over noe billig, men er ikke det som er øverst på prioriteringslisten..
Larsinnj Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Da har jeg trekt opp ny hatthylle, med to stk bassrefleksrør. Det eneste trekket som var tilgjengelig var grått, men det får bare være. Kansje blir den trekt opp i sort en gang. Bilen er også kjørt til verksted for etterkontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå