Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var spilleren koblet opp. Slet litt fordi at den ikke ville slå seg av og på med tenningen, så det ble det litt hodekløing. Men etter et par nyttige tips fra herr Yngvejos fikk jeg prdnet det.

Frontfangeren blir tett av og så blir den mattet ned for lakkering. Samme med spoileren og speilene.

Skrevet

Da var den ferdig trukket. Har ikke satt i elementene enda, men må la limet tørke litt først. Har ikke skåret på hull heller enda. Ble ikke verdens peneste, men tror jeg skal si meg fornøyd.

Før:

t3ohnuyopbo692zumd9n.jpg

Etter:

242uueu0djzt811zzd7i.jpg

Det som blir visende:

xi7mfha47tepwwsu1vzz.jpg

Skrevet

Var ute med en kamerat i sta, så fant vi på at vi skulle koble forsterkeren min på hans Memphis MOJO 12". Gud i himmelen for et kraft/pris forhold det er på den forsterkeren. Spiller noe helt vanvittig til å koste 2800 kr! :D

Muligens jeg kobler opp i min bil i morgen. Må gå over et par skøyter i kassen først da jeg gikk tom for tec7 da jeg holdt på tidligere en dag her.

Skrevet

Kobla opp subben i dag. Ble da ikke så verst! :)

Tenker jeg skal skruve fast forsterkeren til kassen sånn at jeg får plass til litt bagasje og. Skruvde på noen "avstandsplater" på framsiden slik at subbene ikke slår i seteryggen. ;)

Synes jeg fikk det sånn passe anonymt baki der. Er ikke noe stor fan av monsterhøytalere som stikker opp av bagasjerommet når man åpner lokket! ;)

snuzji6lx6tsbpmasnge.jpg

ykp7ztw1hr8a4j3kiojk.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk telefon fra kjøreskolen at det er bestilt oppkjøringstime en gang i løpet av perioden jeg er der på intensivkurs. Altså en gang i uke 26 eller 27. Blir bra!! :D

Skrevet

Skifta termostat og lufta den i dag. Tok noen bilder i samme slengen. Skitten bil, men våre værguder gjør at det ikke er noe vits i å vaske den heller.. :?

SV500384.jpg

SV500383.jpg

SV500382.jpg

SV500381.jpg

Skrevet

Ja, skal handle inn noen produkter å følge en guid på detailersclub tenker jeg. Med clay og full pakke.

Vet ikke om det er orginalt, men tror det er byttet. Hvis jeg husker riktig er alle original shadow, men den ene over førerdøra er lakkert chrom.

Blir vel byttet hvis jeg kommer over noe billig, men er ikke det som er øverst på prioriteringslisten.. :)

Skrevet

Da har jeg trekt opp ny hatthylle, med to stk bassrefleksrør. Det eneste trekket som var tilgjengelig var grått, men det får bare være. Kansje blir den trekt opp i sort en gang.

Bilen er også kjørt til verksted for etterkontroll. ;)

6tbcch0au4mgwaewtc8o.jpg

xsu7ftgheewrxw4pkotr.jpg

vl802q8i0prj7bjyhjh0.jpg

7yb8ekcikc6iwck56era.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...