Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Han kommer på mye rart ja! :)

Servoen blir nokk ikke til salgs. ;) Den er så fryktelig tung på rattet, så den skal nokk på bilen min.

En ting til.. Kom ikke opp i muntlig eksamen!! JADDA!!!! :D:D Ferie!!:lol:

Skrevet

Når det har vært trekkning om å komme opp i eksamen har jeg faktisk aldri blitt trukket ut. Eneste eksamenene jeg har vært på er de som er obligatoriske for å bestå året. Altså de i programfag.

Så har hatt ganske flaks all the way! 8)

Skrevet

Jepp.. :)

Skal tegne forsikring på mandag tenker jeg.

Gjorde litt på den i dag også, for turtelleren har aldri virket på den. Fant en post på forumet her der det sto at jeg måtte koble meg inn på en sort ledning ved hjernen, og inn på motorkontakten. Den runde kontakten er ikke der selvfølgelig, så det blir kabelsko og teip foreløpig. Blir vel ordnet en gang det også sikkert.

Skrevet

Var i banken i dag, og ble satt inn på et kontor. Satt der lenge før de kom å kunne fortelle at siden jeg er 18 år og skal forsikre en bmw er det bare èn mann der som har fullmakt til det. Så da må jeg nedover i morgen. Noe så midt i ræva ar jeg ikke hørt på lenge! :tongue:

Over til en anen sak. Jeg henta felgene på skolen i dag. Greide ikke å dy meg annet enn å dra over med dasspapir og autosol. Angrer ikke heller kan man si. Har tatt en felg bare enda, men har èn skoledag igjen før ferien, så det blir vel plenty tid til de andre tre. :)

Var litt riper, men fikk bort det meste av de. Er noen enda, men når jeg prøvde å fjerne de kom det bare nye.

l0ue0p68otkejdw37k3a.jpg

kpjqhxig95zwl3970zui.jpg

Upolert:

6jzzwbnaocmc52il5f5m.jpg

Polert:

52j51oosdjyy8t7arxno.jpg

8ffsynoxvc1ul7j160qc.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...