///christian Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Blir bra dette! Kjekt å se noen på min alder ha e30 prosjekt og
Dan327t Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Blir bra dette! Kjekt å se noen på min alder ha e30 prosjekt og Får menge meg å si at jeg å har prosjekt og er 17 da;)
leif harald Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Blir bra dette! Kjekt å se noen på min alder ha e30 prosjekt og Får menge meg å si at jeg å har prosjekt og er 17 da;) Jeg også, eler 18
Larsinnj Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Hehe.. Bra "vi" er flere. De fleste, bla fattern mener at det er helt på tryne at en 17 åring skal ha bil, spesielt med så "stor" motor.. hehe.. Jeg er jo ikke aleine da heldigvis.
Dan327t Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 fattern sier ikke no på stor motor, han sier bare jeg må spare penger til bakdekk jeg har 2.7 nå, men han er mer skeptisk på turbodelene jeg har liggende da. hehe. Gleder meg som en dritt til å få den igjen fra lakkering! Edit: Bilen din ser da ikke værst ut den=) hva er planer? bredding osv eller?
Larsinnj Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Hehe.. Da er det jo greit. Er lite framgang med min bil, da jeg har bestilt ny topp av en hyggelig kar her på forumet, med ny kam og nye løftere, da den gamle mest sannsynlig er sprukket. Postkontoret sendte den ikke første gangen han leverte den. Sporinga til posten viste at den sto på samme plass i nesten ei uke, så da for han til postkontoret å kjefta de opp å den ble endelig sendt. Etter en dag spora jeg den på nytt, å da ver den sendt fra han, til ålesund å tilbake igjen pga overvekt! Må vel sikkert sende med norcargo eller noe sånnt.. Fryktelig irriterende.
Dan327t Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Posten er helt på tryne spørre meg. sporingsystemet er ihvertfall rørete. menmen, blir vel bra. driver å sliter litt med jaging opp å ned på tomgang jeg da, på 2.7 litern, begynner å tvile på kammen, i og med at forrige eier sa det var kvass kam av ett eller annet slag på den. men det blir vel på stell etterhvert. Lurer litt på hvordan det blir å legge inn ledningsnettet=) går seg vel til:D Men hadde du noen store planer for bilen eller?
Larsinnj Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Nei, har ingen store planer nei. Trodde det var tett drenering til takluka fordi det kom inn vann, så det ble luktende mugg inni den. Fikk litt hjelp til å tømme vann på bilen mens jeg lå inni med mattene ute for å se hvor det kom inn vann, å kom det fram et lite rusthull som ble litt større når jeg pirket i det. Har kappa det bort å holder på å sveise inn nytt stål der nå. Når jeg har gjort det er det bare å hive inni ei ny matte, å sy litt på en stol, så blir den bra inni. Skal også kjøpe nytt ratt og girkule, men lånekassen gir ikke akkurat ut store summer i måneden, så det får vente litt..
///MoePower Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Bare bra å starte tidlig. Tror jeg hadde min første bil når jeg var 12 eller noe slikt, gikk vel første året på ungdomskolen da?! (ikke en bmw altså) Godt å ha litt erfaring med eldre biler. Med erfaring kan man komme langt innen bilverdenen.
Dan327t Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Jepp, er litt bedre når man starter som lærling da kan man si, å ikke lever på lånekassa lenger.(Gleder meg) hehe. jeg jobber som avløser å så brøyter jeg om vintern, blir ikke mye tid igjen da gitt;)
Larsinnj Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Hehe.. Akkurat samme som meg det! Skal søke lærligplass på platform som kjemisk prosessoperatør til våren, så da blir det vel bedre forhold hvis jeg får plass da.
Dan327t Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Larsinnj! Jeg skal faan meg søke på plattform jeg også! haha. Som automatiker da
Dan327t Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Jepp, men må ture på fest jeg, snakkas;)
Gjest Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Jepp, men må ture på fest jeg, snakkas;) noen som har det ja: ( sånn btw, trengs det kuldemontører på rigger? : p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå