Larsinnj Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Har ikke fått den enda, men slenger opp bilde så fort den er i hus!
Larsinnj Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Skrevet Januar 7, 2010 Fikk hylsa og kamdrevet i dag. Trodde ikke hylsa så sånn ut, men den gjør vel susen
Akmadden Skrevet Januar 11, 2010 Skrevet Januar 11, 2010 Når skal du starte å sette sammen alt da Larsinnj?
Larsinnj Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Blir vel en gang det og.. Er dritt lei av å bruke penger på biln nå egentlig. Men skulle ha fått den ferdig. Mercedesen kokte for meg og før helga, så må se litt på den og når jeg kommer hjem. Mistenker termostaten på den.
Larsinnj Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Da har det faktisk skjedd litt her i gården og. Jeg og Rogern bytter blokk, da hans hadde gåene rådelager. Siden jeg må ha nye uansett tok jeg blokka hans, og han fikk min gamle, slik at han bare kan slenge på toppen å kjøre. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra sverige, og i bagasjen på bilen ligger veiva fra 525tds'en. Blokka er helt strippet ned, slik at jeg kan prøvemontere i morgen å se hvor mye jeg må frese av blokka. Eller dreie av stemplene. Hvis jeg i det hele tatt må gjøre noen ting. Når jeg har målt litt fram og tilbake i morgen, skal jeg bestille lager og pakninger osv. Bestilte også ny viskosekobling, og forsterket cluch i dag. Nye cluchen skal tåle 258 hk og 328 nm. Skal holde til mitt bruk det!
helland Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 skal bli spennende å se ( : lykke til ! gleder meg på treffsommer !!
Larsinnj Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 skal bli spennende å se ( :lykke til ! gleder meg på treffsommer !! +10!!
Akmadden Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Se der ja! begynner å komme seg nå! Hva med larsipan da? har ikke sett noe framgang der på mange månder:P Han har vell ikke lært seg å fryse enda tenker jeg;)
Larsinnj Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Vet ikke hvordan det går med han jeg. Har ike snakket med han på en stund. Jeg lærte meg vartfall hvordan det er å fryse i går. Kjente ikke at jeg skruvde ut den siste råden, så da ga jeg meg! Skal bortover nå igjen å montere inn ny veiva.
Larsinnj Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Noen som vet med sikkerhet hvilke stempel jeg må bruke? Jeg har monter den nå, og toppen på Temple er akkurat likedan som det var med andre veiva, og det er jo bra. Men skjørtene tar neddi veivskinken så jeg får ikke rundt motoren. Spiller det noen rolle om jeg dreier av skjørtene på stemplene? Lurer også på om b25 ETA stemplene passer? Tok jo noen bilder og, men de ble fryktelig dårlige.
Larsinnj Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Fikk melding fra han jeg kjøpte veiva av at det var nødvending å dreie av stemplene. Jeg trodde man måtte dreie av toppen av stemplene, men det var visst undersiden. Får høre med en bekjent i morgen om han gjør det for en liten sum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå