Larsinnj Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Venter med å vaske den så lenge som mulig, slik at sylinderveggene ikke blir ødelagt. Nå er stemplene tatt av rådene, og blir lever til dreiing i morgen. Han hadde ikke anledning før fredag, men er på jobb til mandag likevel. Blir så jeg tar av 6 mm av skjørtene. Skal være rikelig det. Edit: Når jeg sitter å tenker meg om, skjønner jeg at jeg har tenkt feil. Så jeg har målt igjen, og funnet ut at 14 mm skal være nokk å ta av stemplene. Bra jeg kom på det før jeg leverte dem ifra meg. Dette er utifra hva jeg kan finne ut kat stempel fra en tidlig M20 motor, da de fra den nyere motoren har kortere skjørt, og skal passe uten modfikasjoner. Med de jeg har får jeg 10,8:1 i kompresjon, som er litt høyt etter min mening, men hvis jeg kjøper 0,3 mm tykkere toppakning vil jeg få 10,3:1. Tror jeg går for den siste. Den vil vel ikke være glad i bf95, men har tidliger kjørt på bf98 uansett, så..
LarsiPan Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Se der ja! begynner å komme seg nå! Hva med larsipan da? har ikke sett noe framgang der på mange månder:P Han har vell ikke lært seg å fryse enda tenker jeg;) Jeg samler deler, har nesten alt jeg trenger.. handlet nye felger også.. men orker ikke begynne med noe før turbo skal på, å det blir ikke før snøen slipper taket.. samt at jeg skal få godkjent den som 3.5 før jeg begynner med noe mer. Jeg tror foresten jeg veit hva det er å fryse, siden jeg skrur ute på jobb i 20minus om dagene.. derfor orker jeg ikke å skru når jeg kommer hjem ;P Uansett, gleder meg til å se hvordan 2.8'n blir larsinnj, masse freshe deler kommer i hus hos deg også ser jeg )
Larsinnj Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Ja, sliter med for dårlig plass i lommeboken, så må rydde litt!
helland Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Se der ja! begynner å komme seg nå! Hva med larsipan da? har ikke sett noe framgang der på mange månder:P Han har vell ikke lært seg å fryse enda tenker jeg;) Jeg samler deler, har nesten alt jeg trenger.. handlet nye felger også.. men orker ikke begynne med noe før turbo skal på, å det blir ikke før snøen slipper taket.. samt at jeg skal få godkjent den som 3.5 før jeg begynner med noe mer. Jeg tror foresten jeg veit hva det er å fryse, siden jeg skrur ute på jobb i 20minus om dagene.. derfor orker jeg ikke å skru når jeg kommer hjem ;P Uansett, gleder meg til å se hvordan 2.8'n blir larsinnj, masse freshe deler kommer i hus hos deg også ser jeg ) Larsinnj: Dreiing fredag ? laripan: skjønner godt at du ikke gidder å skru i -20 det gjør ikke jeg heller MOHAHAHAHA
Larsinnj Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 Ja, han skulle ta de med i vågen på fredag. Jeg er på jobb til mandag, så får ikke prøvd de på før da.. DET er kjedelig det! Hvilke felger har du kjøpt foresten Lars?
helland Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Ja, han skulle ta de med i vågen på fredag. Jeg er på jobb til mandag, så får ikke prøvd de på før da.. DET er kjedelig det! Hvilke felger har du kjøpt foresten Lars? hehe, noen må jobbe også vettu
Akmadden Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Se der ja! begynner å komme seg nå! Hva med larsipan da? har ikke sett noe framgang der på mange månder:P Han har vell ikke lært seg å fryse enda tenker jeg;) Jeg samler deler, har nesten alt jeg trenger.. handlet nye felger også.. men orker ikke begynne med noe før turbo skal på, å det blir ikke før snøen slipper taket.. samt at jeg skal få godkjent den som 3.5 før jeg begynner med noe mer. Jeg tror foresten jeg veit hva det er å fryse, siden jeg skrur ute på jobb i 20minus om dagene.. derfor orker jeg ikke å skru når jeg kommer hjem ;P Uansett, gleder meg til å se hvordan 2.8'n blir larsinnj, masse freshe deler kommer i hus hos deg også ser jeg ) My bad, skjønner nesten at du ikke gidder å skru når det er 20 speik og alt du eier fryser til is! Får se hvordan det blir med turbo fremover da vettu;) Syns vertfall larsinnj ska få igang biln sin etter x antall månder i garasjen!
LarsiPan Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Stig, fuck you Blir varmepumpe den dagen jeg skal ha garasje iværtfall.. ;P
Larsinnj Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Blir nokk overisolert og varmekilde når det blir garasjeprosjekt oppi grisdal'n å ja..
helland Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Blir nokk overisolert og varmekilde når det blir garasjeprosjekt oppi grisdal'n å ja.. er ikke sunt å skru uten isolert oppvarmet lokale
Akmadden Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 http://www.friluftsnett.net/index.php?side=holdevarmen
HagenJR Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Blir nokk overisolert og varmekilde når det blir garasjeprosjekt oppi grisdal'n å ja.. er ikke sunt å skru uten isolert oppvarmet lokale Må væll skift porta å ruta å få inn ein vedovn elj varmepump snart æ å no, all varmen fra kanon fer jo ut me eingang, bli fjern av parafin dufta å så
Larsinnj Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Wiii! Hentet stemplene i dag. Ser bra ut! Prøvemontering nå. Deretter en skikkelig rengjøring og montering med nye lager osv.
Rogern Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Ser bra ut! Kan stole på "Elgen" Blir litt vasking nå ja skjønner jeg. Fli opp etter deg
helland Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 vikitig å holde orden ! det er IKKE jeg flink til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå