Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er IKKE jeg heller! :)

Kan stole på Elgen ja! :) Ikke var han dyr heller. Han ville ha en bløtkake som betaling! :lol:

haha, pass på å levere den på onsdag eller torsdag når jeg er der ;)

Skrevet
Da var det hele prøvemontert, og det passer som hånd i hanske! :D

Er ikke bestandig det er så lett å ha på seg hansker da, foret kommer ofte ut, feil hånd, hull i hanskene så fingrene stikker ut på feil plass:D kan være ganske avansert å ha på seg hansker:D

• 1 month later...
Skrevet

Nei, lite det ja. Skulle hatt mikrometer så jeg får måle veiva. Synes den er litt tung å dra rundt. Har lest at du får forskjellige lager til den, så regner med at jeg har de minste, men skulle hatt de største. Du har ikke fått "lånt" med deg et slikt fra skolen tror du? De er vel litt nazi på mikrometrene sine. Koster vel litt tror jeg.

Ellers tenkte jeg å hente toppen i morgen slik at jeg kan bynne å ribbe den å sende den inn snart. Synn det er så dyrt! Nå har det jo vært årsavgift. Så må jeg ha nye felger og dekk til mercen. Finner liksom aldri rom for bmwen..

Skrevet
Nei, lite det ja. Skulle hatt mikrometer så jeg får måle veiva. Synes den er litt tung å dra rundt. Har lest at du får forskjellige lager til den, så regner med at jeg har de minste, men skulle hatt de største. Du har ikke fått "lånt" med deg et slikt fra skolen tror du? De er vel litt nazi på mikrometrene sine. Koster vel litt tror jeg.

Ellers tenkte jeg å hente toppen i morgen slik at jeg kan bynne å ribbe den å sende den inn snart. Synn det er så dyrt! Nå har det jo vært årsavgift. Så må jeg ha nye felger og dekk til mercen. Finner liksom aldri rom for bmwen..

Jeg har mikrometer, skal få låne det, skal se om jeg får fyra opp Primusen min og prøvekjørt den, så kan komme innom med det imorgen på formiddagen hvis alt går etter plana :D

Skrevet

Ja, fy flate! Har betalt bare på bmwen og vogna jeg da, men er dyrt nokk det. Er jo dyrere for diesel også.

124en driter jeg i. Har levert skiltene uansett så. Hu på bt ville nesten ikke ta imot skiltene for de var så møkkete! :D

Fikk litt støv på et par fingre. Sto sikkert i to minutter å krubba hendene sine etter at hun la dem i en pose. Greide ikke annet enn å stå å le innpå der. Var flere i venterommet som humret litt.. :lol:

Om det var av meg eller hun er jo en annen sak da men. :P

Skrevet
Ja, fy flate! Har betalt bare på bmwen og vogna jeg da, men er dyrt nokk det. Er jo dyrere for diesel også.

124en driter jeg i. Har levert skiltene uansett så. Hu på bt ville nesten ikke ta imot skiltene for de var så møkkete! :D

Fikk litt støv på et par fingre. Sto sikkert i to minutter å krubba hendene sine etter at hun la dem i en pose. Greide ikke annet enn å stå å le innpå der. Var flere i venterommet som humret litt.. :lol:

Om det var av meg eller hun er jo en annen sak da men. :P

Haha :D slik det skal være!

• 2 weeks later...
Skrevet

Ingen som har en 885 topp som de har lyst til å bli kvitt?

Hvis jeg leverer inn min til tore topplokk nå får jeg den ikke tilbake før vårtreffene vertfall, så hadde vært greit med en midlertidig.

Trenger ikke være innmat eller noe, men må være rett og fri for sprekker. :) Og trenger ikke koste på millionvis heller. :)

Skrevet

Da ser det ut til at det blir en ny topp jeg skal bruke midlertidig, slik at jeg får kjørt denne bilen litt snart og! Og ikke minst få kjørt på vårtreffet! :D

Håper bare selger har rett i at den er fri for sprekker og helt rett.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...