Rogern Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Høres bra ut! Sistemann ut av garasjen er en pudding
Larsinnj Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 The race is on Roger! Jeg vet Stig. Derfor jeg begynner å bli småstressa nå..
helland Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 flere det, monterte ny clutch på sx'n, men havarerte 1.gir på den andre testturen så nå leter jeg etter ny kasse
Larsinnj Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Haha.. Har ikke fra delebilen da? Den du skal kjøre utover?
helland Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 var den fra delebilen jeg har ikke flere nå tenkte å ha med tralle utover, da kan jeg satse det jeg bare orker og tørr
Larsinnj Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Da har jeg bestilling fra koed på tur igjen. Nye lager til bunnen Bolter til rammelagrene Bolter til rådene Pakning til bunpannen Simringer Toppen ligger også på postkontoret, men er på jobb så får ikke hentet den før på mandag. Er ikke lenge igjen nå!
HagenJR Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Da har jeg bestilling fra koed på tur igjen. Nye lager til bunnen Bolter til rammelagrene Bolter til rådene Pakning til bunpannen Simringer Toppen ligger også på postkontoret, men er på jobb så får ikke hentet den før på mandag. Er ikke lenge igjen nå! Er det bare meg som får så mye rare esker fra koed? Har fådd en eske det sto rygning kan dræpe, kaffetrakter eske, lyspære eske
Larsinnj Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 hmm. Husker ikke hva jeg fikk sist, men tror det var ei vanlug brun eske. Men de tar vel det de finner regner jeg med.
Rogern Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Hmm da er det jo bare ringer igjen da så er bunnen komplett. Da kan det hende jeg blir puddingen, da "blåinnj" er prioritert en stund.
helland Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Hmm da er det jo bare ringer igjen da så er bunnen komplett. Da kan det hende jeg blir puddingen, da "blåinnj" er prioritert en stund. Sjer mæ ut som ein pudding du
Larsinnj Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Da kan jeg jo kansje skryte på meg å ha den sprekeste kjørbare E30n på øra om ikke lenge!
Larsinnj Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Henta ut "nye" toppen i dag. Etter det jeg greier å måle så er den rett. Takk til Maloi for handelen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå