Rogern Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Konge! Gleder meg til oppstart, hva kan gå galt Du må bygge om til 5-bolts du som jobber. Har 2 sett med 3-delte på hånden.
Larsinnj Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Fortell fortell!! Men når jeg får denne på veien blir det nokk en runde med lakk på mercen. Vean har visst ny lakkboks og skulle ha 5000 for hellakkering hvis jeg ribbet og tok grovpussingen sjøl. Det var ikke noe upris. HOB skulle ha 10k for oppretting og lakk av førerdør og bakskjerm.
Larsinnj Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 Da var også cluchen i hus. Bare å få pakke med lager og stempelringer nå da!
Larsinnj Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Ska utover ja tenkte jeg, men ikke med denne. Blir ikke ferdig.
Larsinnj Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Slipesettet er i hus! Da er det bare stempelringene som mangler. Rart de ikke kommer snart.
Rogern Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Da regner jeg med mitt også er kommet. Blir skruing nå fremover mot frøya-treffet den 22
Larsinnj Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Blir vel stressmekk igjen. Kom ditt og ja. Du kommer vel hjem før meg, så jeg legger det i garasjen jeg.
LarsiPan Skrevet Mai 10, 2010 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg sitter å vurderer om jeg egentlig orker å stresse mot den 22.. men damn det hadde vært kult Blir artig å se m20'en i action, regner med den blir spreek!
Larsinnj Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 Jeg gidder å stresse! Skal få sitte på utover hvis jeg får ferdig min. Utover skal jeg uansett, om så jeg må kjøre merc..
HagenJR Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Larsinnj skrev: Jeg gidder å stresse! Skal få sitte på utover hvis jeg får ferdig min. Utover skal jeg uansett, om så jeg må kjøre merc.. 11 dager igjen nå
HagenJR Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Larsinnj skrev: Huff, ja.. Får holde på hele helgen.. Føler jeg begynner å komme nermere et utstillingsobjekt med 7ern jeg nå Begynner å få den lav nok nå, så er egentlig bare å få plastikken og lakket den og bilen så er jeg fornøyd Men det blir ikke før juni/juli, så den får bare være sånn som den er på de treffene som er før det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå