Larsinnj Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Fikk vite at stempelringene mine ikke er sendt fra USA enda, så hvis ikke tore topplokk har liggende, blir det nokk ikke frøya..
HagenJR Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Fikk vite at stempelringene mine ikke er sendt fra USA enda, så hvis ikke tore topplokk har liggende, blir det nokk ikke frøya.. Ikke bra, Ikke bra!! Får håpe han har noen, eller det er noen i nerheten her som har liggende da
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Tviler på at noen har liggende. Pande hadde to sett rådelager, men tror ikke han har stempelringer.. Krysser alt jeg har på at Tore har.
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Da vurderer jeg å selge denne! Motor og eksos skal jeg har selv. Har lyst til å selge, da jeg har litt andre planer akkurat nå, men holder de for meg selv intill videre. Vet ikke hva jeg kan forlange av den jeg. Må få gjort noe smått med den først!
LarsiPan Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Du må gjøre ferdig motor først! For det første får du prøvd den og ombestemmer deg, for det andre får du mere om du virkelig vil selge den
winchester Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Står jo at han skal beholde motor og eksos selv.
Larsinnj Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Motor og eksos skal beholdes, men selge karosseriet. Skal nokk få motoren i bilen før salg ja. Håper på å komme langt på vei i helga, men det tror jeg ikke stopper mine videre planer. Blir fortsatt BMW da. Såpass kan jeg si..
HagenJR Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Siden motor skal beholdes regner jeg med det blir en gammel BMW E12 eller E21:D
HagenJR Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Vet ikke.. Vil vel vise seg etterhvert Du kan jo få låne E30 min og ordne litt rust på den hvis du har for mye tid til overs da
Larsinnj Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Tviler på at det blir salg. Rekker bare å tenke på mye rart når jeg sitter på hybelen. Blir ikke frøya med denne bilen vertfall. Skal utover, da jeg rekner med jeg får sitte på med noen. Har ikke stempelringer enda, så da blir det dårlig! Trodde å bestille i begynnelsen av april var god tid jeg, men den gang ei..
Larsinnj Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Da var stempelringene kommet! Pluss at jeg har kjøpt ny vannpumpe da det var ulyd i den splitter nye originale jeg kjøpte i fjor. Begynte å montere lager til veiva, men fant ut at jeg har fått feil lager, så da må det vente litt lenger. Får èn- og to-knast lager ettersom om det er facelift eller ikke. Skillet kom i 2/88. Motoren min er fra 88 og jeg fikk selvfølgelig feil. Har bestilt nye av Tore Topplokk, så da håper jeg de kommer i morgen. Demonterer servo på en delebil nå, så får vi se om det blir montert på min snart.
Larsinnj Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 På tide med en update her kansje. Fikk bytta lagrene samme kvelden som jeg skrev sist. Ellers bynner det å nerme seg noe her. Håper på oppstart i morgen, (11. juni). Hadde vært finfin bursdagsgave til meg selv det. Lar bildene tale for seg selv jeg. Det er jo ikke så mye å si, annet enn at alt har gått helt smertefritt til nå, så håper det fortsetter slik og at det fungerer som det skal. Fant ut at vippearmene i den "nye" toppen er fra 2005, så er sikkert ikke så fryktelig lenge siden den har vært overhallet. Lar bildene tale for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå