HagenJR Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Alt blir bra når man bruker riktig verktøy vettu \:D/
Larsinnj Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Motoren er så godt som ferdig nå. Lakkerte motorrommet i dag morges, skal spise litt nå før jeg monterer servo-tannstang. Etter det blir motoren slippt ned i bilen.
Larsinnj Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Dere må nokk vente litt til. Hadde ikke oljefilter eller olje kom jeg på, så ble dårlig med oppstart. Satte heller ikke i motoren da jeg heller vil skifte filter uten grenrøret i veien. Blir nokk i morgen.. Husk: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!
HagenJR Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Dere må nokk vente litt til. Hadde ikke oljefilter eller olje kom jeg på, så ble dårlig med oppstart. Satte heller ikke i motoren da jeg heller vil skifte filter uten grenrøret i veien. Blir nokk i morgen.. Husk: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Venter så Jæææ*** på at helga skal bli ferdig og lønna skal komme jeg nå, så får jeg fylt opp plassen til E30 når den skal bort Imorgen bør det komme en video da
HagenJR Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Bla bla... Hva skjer da? Kom kong alkohol? Harn ikke fått fyra opp ennå?
Akmadden Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 mangla vist litt ting for å få starta den opp! som roger sier så kom nok Kong Kalinka å tok han igår!
HagenJR Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 mangla vist litt ting for å få starta den opp!som roger sier så kom nok Kong Kalinka å tok han igår! Møtte han i Mærcn for 3 timer siden, så da må han vel være iform til å skru litt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå