Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt de jævligste timene i garasjen noen sinne i dag! Tror Roger er ganske enig og.

Bilen fyra seg opp, og stoppa igjen. Nå tar den etter den, men ikke mer. Mao, lik som 345en til Roger.

Men den er ferdig satt sammen, så det skal funke. Prøv å bytt plugger i morgen, så får man se om jeg finner feil. Har en kontakt under innsuget som styrer dysene som er litt shabby. Se litt nermere på den, samt å gå over alle jordingspunktene. Blir det ikke da, vet ikke jeg.

Tror den skal starte å gå med 535 dysene, bare at den ikke går optimalt da jeg ikke har chip.

Noen som vet?

Skrevet

Har fortsatt ikke fått start på bilen. Har byttet ut kontakten som går til innsprøytningen, men ble ikke bedre av det.

Får prøve å bytte plugger. Det har også vært bare 10 liter med bensin på den, og den har jo stått stille nesten et år, så kan jo være kondens og. Får prøve å fylle full tank på den. Hvis det ikke går da vet jeg ikke annet enn å demontere å prøve med originale dyser til så lenge.

Måtte jo selvfølgelig på jobb og nå da, så blir ikke gjort noe mer før på fredag.

Skrevet

Begynner å lure på om registerreima kan være satt på et hakk feil. Siden det holder på å starte, men dauer ut igjen og at pluggene er våte.

Kjedelig å sitte å spekulere når jeg er 15 mil hjemmefra og ikke kan ut å sjekke med en gang!

Skrevet

Da starter den og, men går ikke på tomgang enda. Må brenne ut en GOD del olje etter monteringen, pluss at jeg må ha chip. Har heller ikke luftet den skikkelig da jeg er alene, og den stoper hvis jeg slipper gassen.. Tricky.

Men :D :D :D :D :applause: \:D/ :beer:

Skrevet

Da har jeg fått kjørt noen runder, og luftet den. Tror den skal være ganske bra nå. :)

Den fjusker og skyter litt noen ganger, men noen ganger går den rent som bare det. Når den fjusker går den ikke på tomgang, men når den er bra innimellom går den helt jevnt på tomgang. Regner med det er fordi jeg ikke har chip enda, og at hjernen ikke "tåler" 535 dysene. Satte på 535 LMM å da ble den helt mongo. Gikk ikke ann å dra på heller da. Bare druknet, så regner med at når jeg får chip blir den bra.

Har trua nå!! :D

Filmen er filmet med mobilkamera som dere sikkert ser og hører. Ræva kvalitet.

Høres MYE råere ut i virkeligheten! :D

Skrevet
Fy så morro! :)

Får nokk fart, og har enda ikke dratt den over 4000 rpm. Må vel kjøre den inn skikkelig.

Synes egentlig bare du kan holde litt kjeft nå, irriterer meg så jævlig det med e23 nå, har så lyst på en bil som er litt sprekere enn e38n :P Men håper på å få den hjem og begynne og demontere alt av løse karoserideler og se hvordan det ser ut og ut med automat kassen ganske raskt nå:D

Skrevet

Heheh.. Morro med sprek bil, Morro med sprek bil, Morro med sprek bil, Morro med sprek bil, Morro med sprek bil, Morro med sprek bil, Morro med sprek bil, Morro med sprek bil, Morro med sprek bil!!!!

Neida.. ;) Den var lei den. Hvilken motor var det? Det var ikke 745?

Har du bilder av den?

Så sporene på flata der ja. Så jammen ikke bra ut!

Skrevet

var bare 3,5l da, og siden bilen var 100% strøken så tenkte jeg at den skulle være det fortsatt, men siden det ble som det ble så regner jeg egentlig med at det blir en snegle under panseret ja :D

bilder kommer, men gidder ikke å legge ut før jeg har fådd hjem bilen :P orker ikke noe tull med purken, jeg har ikke låv til å dra tralla, tralla var ellendig, osv :P

Men håper jeg får den hjem imorgen :) Så demontert den og hentet hjem delebilen hvis det er noe å ha fortsatt :D

Skrevet

Nå som den går som den skal er det på tide å fikle med litt andre ting. At ting lyser i check-panelet f.eks irriterer meg litt.

Spylervæske: Har ikke montert tank enda, så regner med det kommer bort når den er på plass.

Ryggelys: Den lyser, men var å sjekka i sta, og begge virker. Hmm. Hva kan det da være?

Var et annet lys og, men det husker jeg ikke hva var.

Bilen står foresten på Sunndalen nå Jonas, hvis du leser dette før jeg drar hjem igjen på søndag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...