winchester Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Haha, den er lei! Må scoute området for slike feller før du fyrer igang, hehe
Larsinnj Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Får bli en roligrunde rundt plassen før neste gang ja tenker jeg. Å bytte bunnpanne er ikke noe jeg har lyst til å gjøre hver dag, for å si det slik.
Larsinnj Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Da sitter jeg her på jobb, og har en bil, mest sannsynelig med gåen bensinpumpe. Hadde lite bensin, men lampa lyste ikke, og jeg har kjørt med så lite før. Plutselig bestemmer bilen seg for å stoppe å ikke starte igjen. Fikk fylt 5 liter, men starter ikke likevel. Den tar ikke etter'n i det hele tatt, men starter på startgass. Da er det vel enten pumpe eller filter etter som jeg har forstått. Siden den ikke tar etter den regner jeg med det er pumpa. SÅ. JonasD. Vet du om noen som har ei billig pumpe og litt verktøy å låne meg?
leif harald Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Jeg har 325 pumpe og bosh 044 pumpe, kan sendes om en uke men da er det kansje for sent
Larsinnj Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 Har ny pumpe hjemme, men bilen står ca 15 mil hjemmefra. JonasD bor på plassen her den står fast, å han kjenner flere enn meg her. Men er ikke krise da jeg osm sagt har ""ny" hjemme. Når kan du sende diffen da?
leif harald Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Beholder den selv ser det ut som, skal ha meg en ellerannen e30 harje bil som trenger diff. sry man
JonasD Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Lurte på hvorfor i helvete bilen din sto forlatt der Du kan jo bestille bensinpumpe på mekonomen, og få dagen etter Verktøy skal du få låne ja!
Larsinnj Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Begynte med det enkle, å bytta releet til bensinpumpa. God som gull!
helland Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 hehehe.. typisk gammel BMW vært borti det der en par ganger!
Larsinnj Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Hehe. Glad jeg prøvde det før jeg bytta pumpe vertfall. Bytta til 535 dysene i dag. Rykker å napper noe helt jævli for å si det mildt. Stopper på tomgang å står bare å gjør seg til. Dysene har ikke vært i gang på noen år, så er redd for at ei henger eller er tett. Skal prøve med dyserens etterpå, men tviler egentlig på at det hjelper noe serlig. Må vel ha nye dyser regner jeg med. Det rare er at noen ganger går den fint på tomgang, å drar helt fint før den begynner å kødde. Jeg har ledningsnett fra 5-serie nå, å de har releene inne i hanskerommet isteden for framme i motorrommet. Når bilen fjusker klikker det i ene releet der. Har prøvd å bytta, men det hjalp ikke.
helland Skrevet August 12, 2010 Skrevet August 12, 2010 har dyser til 2,8 liggende.. men det er vel ikke det samme ?
Larsinnj Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 Mener det var samme delenummer på de ja. Fik prøve Endre sine som fulgte med motoren han kjøpte. Da ble den gulle god igjen, så er sikkert ei eller flere dyser som henger eller er tett av de jeg har. Skulle få kjøre med de til han plutselig fant ut at han skal skifte tilbake eller jeg kjøper nye til han. Kjører bare med dysene nå da, og ikke LMM så den får vel mye bensin kan du si. Ryker litt svart, å fjusker "litt".
Larsinnj Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Har endelig fått rotet meg til å fått tak i lister og klips til listene på siden av fangeren og. Ble mye bedre. Fronten, både fangeren og steinbrettet skulle hatt seg et strøk med lakk, men får ta det litt etter litt! Flekkene på bakken er for at simringen på kammen er dårlig. Blir en sånn flekk hver gang den har stått ei uke mens jeg er på arbeid så er ikke store lekkasjen. Bli vel ut med toppen igjen til vinteren, så får bytte da.
helland Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 skal få 2,8 dysene mine BILLIG hvis du er intressert, har ikke bruk for de jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå