leif harald Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Du som kjøpte de forran tryne på meg ja Hadde vært kjekke banefelger dette. Men kjedelig med den sprekken. men uanz, rå hjul =)
Larsinnj Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Ja, var nokk det. Han sa at det var en som skulle komme å hente de, så jeg fikk de ikke likevel med mindre det ble budrunde. Jeg hadde skrevet at vi hadde en avtale om den prisen pluss frakt, og det var han med på. Så da er jo saken klar fra min side. Kjedelig med sprekken, men skal nokk få fikset det på et vis.
j0rgz Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Da blir det vel bytte av bunnpanne i morgen satser jeg på! Tok neddi litt ista. Det var ikke så bra , jeg husker jeg var med på dette
j0rgz Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 I dag har jeg sittet å lest ALT du har skrevet om Bimmern din, jeg har sittet en stund Jeg klarte ikke å slutte! Jeg måtte bare lese ferdig jeg vet at jeg skal fortsette å lese
Larsinnj Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Da har jeg fått den snåle lyden fra motoren jeg snakket om på film. Høres ikke bra ut, men har kjørt rundt 300 mil med den nå tror jeg. Kommer ved første oppstart når den er kald før den forsvinner etter et par hundre meter. kommer tilbake på tomgang inn mot kryss bla. når den er kald. Svært skjeldent den høres når bilen er ved driftstemeratur.
Mikael-B Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Kan det være servopumpe? en ekstremt slitt en.. Vet de fort kan lage sånn lyd på E39 hvertfall.
Larsinnj Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Servopumpa er ikke koblet på. Er en litt annen lyd enn alle servopumpene jeg har hørt vertfall.
Mikael-B Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Hmm.. Prøv med stetoskop, og prøv å leit deg fram til lyden..
Larsinnj Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Ja, kansje det. Skal prøve å bytte stremmer til registret tenkte jeg. Hvis det ikke er den som lager lyden vet sannelig ikke jeg. Har prøvd det meste.
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 En på E30tech som hadde akkurat samme lyden når han bygde 2,8. Til han var det vibrsasjonsdemper på veiven (?) som tok i hjulet til vannpumpa. Han hadde shimset ut hjulet på pumpa litt, så kom den bort. Verd å prøve. Får se om jeg får tid neste gang jer er hjemme. Mye av tiden går til huset nå.
Larsinnj Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Har ikke målt hvor mye det er. Hvordan gjør jeg det? Men lampa slukker jo ganske fort som dere ser på filmen. Og når jeg tok bunnpanna sjekka jeg oljepumpa å den så og hørtes helt fin ut. Renska "inntaket" på pumpa bare.
helland Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Har ikke målt hvor mye det er. Hvordan gjør jeg det? Men lampa slukker jo ganske fort som dere ser på filmen. Og når jeg tok bunnpanna sjekka jeg oljepumpa å den så og hørtes helt fin ut. Renska "inntaket" på pumpa bare. kjøp deg en oljetrykksmåler på torshov, monter t-stykke sammen med den originale giveren...
Larsinnj Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Velvel. Pakke fra koed ankommet i dag. Første jeg finner når jeg åpner pakken: Hornkontakt.. Det er jo en bra ting! Spesielt bra er det når et evo 3 ratt ligger lenger ned i pakken! Og et merke for å ha på panseret. Kan legge til at det er KONGE å kjøre med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå