Larsinnj Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Greier ikke å høre hvor det komme fra nei. Hmm, men metall utvider seg vel når det blir kaldt? Det er borte når motoren er varm. Er bare når jeg starter når den er kald.
JonasD Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Metall utvider seg ved varme, krymper når det blir kaldt.
Larsinnj Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Hmm. Tenkte motsatt jeg. Strømledningene f.eks henger jo mye lenger ned om vinteren når det er kaldt.
Larsinnj Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2010 Gasspjeld fra S50B30 mottatt. Bare å spare til datasprut da! Tror mye av oppussingen skal være ferdig til utpå nyåret, så vi får se hvor mye som blir igjen av penger.
Larsinnj Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 3,73 sperrediff på tur i posten. Store diffhuset!
Rogern Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 3,73 sperrediff på tur i posten. Store diffhuset! Konge! Blir en helt annen bil da, iallefall nå på glatta
Larsinnj Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Har trua på det. Tror ikke det blir mye kjøring med den i vinter uansett. Prøve å beholde lappen til sommeren tenkte jeg!
Larsinnj Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Tror foresten jeg har funnet ut hva lyden er og. Reimhjulet på vannpumpa og hjulet på veiva var skummelt så nær hverandre.. Satser på at det er denne som kan til det. Får prøve å shimse ut vannpumpehjulet noen millimeter å se hvordan det blir. Har heller ikke noe plass å skruve på nå. Ligge ute i 10 blå er mer som uaktuelt. Så ligger diffen i bagasjerommet på andre bilen! Baklokket kan hende er kommet fram også nå. Er på jobb, så får ikke sjekket. Tror uansett ikke det blir så mye kjøring med denne i vinter..
Melkvik Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Hvorfor ikke bruke den om vintern? Morro med e30 på vintern:)
winchester Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Fordi rust er noe dritt regner jeg med.
Larsinnj Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Fordi at jeg er meget nervøs for om jeg greier å beholde førerkortet hvis jeg kjører med den! Skal ikke mye til å kjøre sleng med den. Gidder heller ikke å kjøpe nye dekk, og de som står på var produsert i 2003 tror jeg det var. Får klare meg med Mercedes i vinter tror jeg.
Larsinnj Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Kan ikke skruve av antispinn med et enkelt grep på den. Må frammi motorrommet å dra ut kontakten til ABS. Likeså greit tror jeg, da jeg har splitter nye piggdekk jeg har tenkt å bevare en stund. Hvis jeg skal være så uheldig å miste lappen for slengkjøring vil jeg vertfall være utenfor prøvetida så jeg slipper teori og oppkjøring på nytt. På utkikk etter datasprut nå, men der trenger jeg hjelp for er virkelig ute å kjøre på det området. Hva må jeg ha? Kan jeg bruke det meste av originale sensorer? Jeg tenker å prøve meg på 6 strake trakter og 6 luftfilter fra motorsykkel. Da får jeg jo ikke plass til lmm. Hvordan gjør man det da? Lurer på et sett med Halteck E6X. Lurer litt på dette men er usikker på om det er alt jeg trenger.
Larsinnj Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Fikk baklokket til diffen og i dag. Står ikke S på diffhuset, men ser på innmaten at det er sperre. Ny olje og foring, så blir det vel montering om ikke lenge. Synd det er så fuc****s kaldt!!
Larsinnj Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Ingen som vil hjelpe meg med datasprut??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå