Larsinnj Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Idiot. Drygt at det skal være slik. Jeg ville ikke forhåndsbetale med en gang, så da brydde han seg vel ikke om meg noe mer.
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Takk for det. Har gule tåkelys på tur og.
hylle Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Nice one! Jeg har sett e30 cab bakseter i en coupe før, det ser ikke så bra ut, de er fortsatt endel for smale! I den bilen jeg så det var i hadde de sydd puter på sidene., Men det skader jo ikke og prøve e30 m3 bakseter er som regel vanskelig å få tak i.
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Takker. Ja jeg så bilde i tråden til Jørgen_A her, og det så ikke spesielt bra ut nei. Så cabstoler dropper jeg. Ser det ligger M3 stoler titt og ofte tilsalg i USA, men gidder ikke å stresse med det enda. Ser for meg at ikke alle vet forskjell på M3 og cab og, så man kan få feil.
Rogern Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Ser bra ut dette ja. Vi får sende noen lykteringer til pulverlakkering, ser for meg at sorte ringer hadde sett enda bedre ut.
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Det tror jeg og. Skaffer du kontakter i helga da? Jeg har en kontakt til parklys tror jeg det var. Merka bare ledningene enn så lenge nå. Får koble på når jeg kommer hjem igjen. Satser på at tåkelysene kommer til da og. Men park og tåkelys hadde felles jording i gamle lyktene, men er vel bare å forgrene den som er der ut til to kontakter? Park og kjørelys har jo hver sin kontakt på nye.
Rogern Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Skal sjekke i helga hvor strøkent elnettet fra delebilen er. Kansje du kunne byttet hele? Det er klippt ved dempertårn.
Larsinnj Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Ok. Ja, det hadde vel kansje vært det beste.
Larsinnj Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Henta stolene i går. Gleder meg litt til å få de inni bilen!
Larsinnj Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Da har jeg snakka med bjørnstad å de kunne fint mappe MS. Har hørt mange har sagt at de nekter å gjøre det, men hadde gjort det noen ganger før med kjemperesultat! Så hvis temperaturen holder seg sånn någenlunde til jeg kommer hjem i helga, trur jeg at jeg begynner å rive den i stykker igjen, å bygge innsug og forskjellig. Skal også en svipptur til Bjørnstad å handle bredbåndslamba når jeg kommer hjem. Får satse på å få den helt klar til sommeren.
Larsinnj Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Da har jeg handlet bredbåndslambda. Kimmit anbefalte Innovative LC-1, men siden de ikke hadde på lager kjøpte jeg AEM av noe slag i stedet. Han på bjørnstad mente at det var nøyaktig det samme, og hadde solgt flere slike til folk med likt sprut.
Larsinnj Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Møkkete bil og dårlige bilder. Gule grøftlys har kommet på! Så har jeg begynnt å demontere rundt motoren for å lage adapter til innsug osv. Nå kjenner jeg ikke føttene mine lenger, så da blir det pause!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå